Mijn pa wil graag TV kijken op zijn bootje, en aangezien hij een laptop (Libretto 100CT) heeft wil hij daarop TV gaan kijken. Nu is hij alleen op zoek naar een capturekaart voor in een PCMCIA slot. Waar is zoiets in nederland te koop? Met een externe TV tuner kan hij dan TV kijken. Een USB TV doos wordt door iedereen afgekraakt, en de Libretto 100CT heeft ook geen USB aansluiting. Dus dat is geen optie. Iemand een idee waar je van die PCMCIA capture kaarten kunt kopen?
Verwijderd
Op een Libretto 100 ??? Is dat ding daar niet een beetje traag voor ?
Er zijn wat Printer poort 'capture' dingen geweest, maar of dat lukt.. En anders de lange en onzekere weg van en PCMCIA USB uitbreidings kaart en daar wat op aansluiten..
Probeer wat info bij Eynstein www.eynstein.nl of CompTechWorld http://www.comptechworld.nl/ .
Misschien heeft Trust zoiets...
Er zijn wat Printer poort 'capture' dingen geweest, maar of dat lukt.. En anders de lange en onzekere weg van en PCMCIA USB uitbreidings kaart en daar wat op aansluiten..
Probeer wat info bij Eynstein www.eynstein.nl of CompTechWorld http://www.comptechworld.nl/ .
Misschien heeft Trust zoiets...
Verwijderd
Volgens mij heeft pinnacle wel een usb-capture module, maar daar zit dan geen tuner in. Je kon er op 320*240 mee capturen.
Die Libretto hoeft niet snel te zijn. Bij gebruik van de zoomed video poort van de PCMCIA wordt het beeld direct naar het videogeheugen van de videokaart gestuurd, zonder tussenkomst van de processor! Net zoiets als bij een PCI TV kaart. En die Libretto ondersteund dat zoomed video.
er zijn ook usb tvtuners die via mpeg1 de beelden sturen, dat is qua kwaliteit goed te doen. Volgens mij heeft dazzle zoiets en er zijn ook wel andere merken, hauppage heeft volgens mij een wintv-pvr usb
Wintv heeft er 1 ja en met m'n pci kan ik capturen. Volgens mij wil het ook wel met die usb, ik weet niet wat voor proc en videokaart er in die laptop zit maar mijn 4mb video en pentium 233 heeft het er zwaar moeilijk mee als ik ga capturenOp donderdag 16 mei 2002 13:13 schreef arjandijk het volgende:
er zijn ook usb tvtuners die via mpeg1 de beelden sturen, dat is qua kwaliteit goed te doen. Volgens mij heeft dazzle zoiets en er zijn ook wel andere merken, hauppage heeft volgens mij een wintv-pvr usb
Verwijderd
Op donderdag 16 mei 2002 13:13 schreef arjandijk het volgende:
Topicstarter wil dus geen USB ding.Op donderdag 16 mei 2002 15:11 schreef stefijn het volgende:
[topic=400554]
Overigens zit ik ook met bovengemiddelde interesse mee te kijken, ik overweeg ook m'n laptop hiervoor te gebruiken en kraak die USB zooi idd ook af.
wat oud ....
[ Voor 95% gewijzigd door Speedy-Andre op 23-05-2004 17:03 ]
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW Atlantic Ex V3 200l coil. Gasloos 8-2016, 8620Wp, Panasonic J 7kW radiatoren, 48,2kWh BE manual
Waarom reeageer je dan ook? laat gewoon rustig waar 'ie zit.
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Pagina: 1