Toon posts:

2 videokaarten, pc crasht :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu eindelijk 2 videokaarten (uiteraard ook twee monitoren:) ) op mijn lieve pc'tje. Nu loopt XP alleen vast als ik winamp aan het draaien ben en een venster van Monitor 1 naar monitor 2 verplaats of andersom. Het geluid blijft dan hangen, en ik krijg ook geen memory dump te zien. Ik heb in de bios al Plug and Play OS aan en uit gezet, heb mijn Amd 1800+ weer op 1800+ gezet, dit had allemaal geen effect. Ook kan ik mijn AGP kaartje niet als eerste aanroepen want dan word de pci kaart niet herkend door windows.
Video kaart 1: Asus V7100 64 MB
Video kaart 2: Ati Mach64 1MB

Ik draai windows Xp Professional......

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 17:44
die PCI kaart is wel zwaar gelimiteerd aan resoluties en refreshrate (1 mb????) dus daar kan een mogelijk probleem zitten. welke resolutie en refreshrate staat het ingesteld? welk moederbord en chipset etc...?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Asus a7v-266 -e kaartje, Via chipset dus, die video kaart staat op 640-480 (1mb kaartje) en is van Ati. Mijn andere staat op 1024x768 en is een Geforce 2 400 mx met 64 mb mem en tv out...

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Wordt die Mach64 kaart wel ondersteund? (Ongeacht dat hij het misschien doet?). Dit staat wel ergens op de microsoft site.

Probeer eens een 2MB kaartje want de meeste die ik heb geprobeerd werken zonder problemen. Misschien dat 1MB toch echt te weinig is.

Senile! Senile Oekaki