Goedekope inkt uit Amerika

Pagina: 1
Acties:

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
In hoevere kan ik dit zaakje vertrouwen? Er staat wel Yahoo bij, dus dat zou dnek ik wel goed moeten wezen
Check dit: http://store.yahoo.com/myinks/index.html
Die prijzen, das een kwart van wat ze hier kosten!!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Ja, maar je moet wel rekening houden met de shipping costs..
Dat is pas gratis bij een bestelling vanaf $150...

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Verwijderd

Op woensdag 15 mei 2002 12:00 schreef Phase-Shifter het volgende:
Ja, maar je moet wel rekening houden met de shipping costs..
Dat is pas gratis bij een bestelling vanaf $150...
misschien een goed idee voor een inkoop actie

Verwijderd

dat zijn geen orginele cardridges.
Voor die prijs kun je in nederland ook "nep" cardridges kopen.

Verwijderd

En je hebt met die goedkope catridges ook nog grote kans op kleurverschillen ik kan het weten met zon schrapert van een vader, komt ie aan met van die goedkope shit en als ik nu iets geels print word al ut gele groen , en da heeft nix te maken met printersetup ofzo want alsk dure normale derin stop heb ik netjes geel, maar dat kan ook weer verschillen per goedkoper merk maar in nederland zijn deze goedkope catridges ook wel verkrijgbaar, bij ons hier verkopen ze het gewoon in de plaatselijke boekenwinkel :)

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:16
Ligt echt wel aan je pa ja, wat een luie donder.
Nooit reconditioned cartridges kopen, die zijn allemaal even slecht (de paar goeden zoals pelikan daargelaten).
Ik vul al een dik half jaar zelf mn cartridges met inkt van zowel goedkoperprinten.nl en start-europe, maar geen tot heel erg weinig kleurverschil te zien. Mensen zijn allemaal tevreden (wat overigens ook wel mag voor zo'n rotbedrag van 8 euro voor een volle cartridge tegen 40 euro voor een halfvolle)
Pagina: 1