Shuttle SS50 barebone

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• kreator
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-11-2025

kreator

Wie niet waagt, verliest niet

Topicstarter
Heeft iemand dit apparaat al aangeschaft? Wat zijn de meningen? Kan er nou wel of geen PCI Geforce in?

ik zag net dat ie nog minimaal Euro 450 kost in Nederland. Is ie de prijs waard?

Heeft iemand misschien een goed alternatief? Ik wil perse een goed p4/2000+ barebone systeem. Dus geen midi/minitower, maar echt zo'n ranzig klein bakkie.

Alvast bedankt voor de fijn reacties.

• kreator

kreator

Topicstarter
Niemand?

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:59

LopeZ

Too much is never enough

Niet zo snel schopen aub. Pci geforce gaat met gemak, zelfs een pci voodoo 5 past erin. Ben wel van mening dat je zware overkill hebt met een P4 2ghz en een pci geforce.

• kreator

kreator

Topicstarter
Op woensdag 15 mei 2002 14:36 schreef LopeZ het volgende:
Niet zo snel schopen aub. Pci geforce gaat met gemak, zelfs een pci voodoo 5 past erin. Ben wel van mening dat je zware overkill hebt met een P4 2ghz en een pci geforce.
[OFF-T]Schopen is m'n hobby.

[ON-T]Tja, maar als er geen agp slot op zit en de onboard kaart nogal bagger is, dan kun je mijns inziens beter een Geforce 2 PCI derin zetten. Kun je tenminste nog een beetje games spelen.

• kreator

kreator

Topicstarter
Echt niemand met een mini kastje?

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:02

Yucko

One clown to rule them all !

ik dacht dat die Shuttles altijd 1 groot voordeel tov die Asus Barebones hadden, nl. een AGP poort, of vergis ik me nu toch heel erg :?

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Verwijderd

En dicht, er is vriendelijk gevraagd of je niet wilt schoppen, dan moet het maar op deze manier.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.