[Bink Films] Probleem

Pagina: 1
Acties:

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-01 14:35
Ten eerste weet ik niet of het volgende hier hoort, anders move maar, :)
Ik heb dus problemen met Spiderman the game; hij gebruikt *.bik filmpjes en *.bik geluidsfragmenten. Deze haperen bij mij gigantisch in het spel, terwijl als ik ze in een *.bik speler afdraai er niks mis is :? Hoe zou dit kunnen komen??

Specs:
AMD XP 1600+
MSI K7t Turbo2 Mobo
Geforce 2 MX 200
60 gig HD (totaal)
256 Mb intern geh.
sound onboard
Windows XP prof

sensei_d.fpv channel

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:06

LopeZ

Too much is never enough

Move OH -> AV

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:34
Op woensdag 15 mei 2002 14:29 schreef LopeZ het volgende:
Move OH -> AV
Wat weten wij van AV nou van dit soort moeilijke problemen.
Bij Spielerij zijn ze veel slimmer en weten ze veel meer van dit soort zaken :*

Verwijderd

Probeer es andere drivers voor je videokaart...

• Sensei_D
Aha!! hier is ie. :) Ik weet het denk ik al; het is die brakke onboard soundcard. VIA AC97 onboard sound staat in de manual van me Mobo. Volgens mij is hier iets mis mee ofsow, want in de readme van Spiderman staat wel iets met sound problems en dat is mijn exacte probleem :)
Of nieuwe soundcard of drivers, heb misschien iemand gauw ff een direct linkje naar nieuwe drivers, als die er zijn

sensei_d.fpv channel

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
je video kaart is zwaar antiek, perhaps dat hij het daarom niet in doet? in windows wel omdat hij daar de 3d niet gebruikt ofzo

• Sensei_D
Op woensdag 15 mei 2002 16:59 schreef CU2morO het volgende:
je video kaart is zwaar antiek, perhaps dat hij het daarom niet in doet? in windows wel omdat hij daar de 3d niet gebruikt ofzo
Dat ie antiek is weet ik ook wel, maar het beeld loopt juist mooi in de filmpjes, het geluid hapert heel erg. En in de menu's word .bik geluid gebruikt en die hapert ook :'(

sensei_d.fpv channel

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Kick! :)

Ik heb op dit moment het zelfde probleem, ik heb mijn PC al eens geformateerd om deze reden en toen was het stotteren idd weg, maar nu is het er dus weer.. Ik heb zelf het vermoeden dat het aan een verkeerde codec ligt (er staat me vaag iets bij dat het is gebeurd sinds ik Nimo's Codec Pack heb geinstaleerd, maar een uninstall daaarvan helpt niet iig)

Iemand die weet hoe ik dit moet oplossen? Ik heb geen zin om nog een keer te reinstallen

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

prop er anders gewoon een 2ehands sblive-je in, ben je van al je problemen af...

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

het lijkt me een softwarematig probleem, ik heb zelf een sblive 1024
het is trouwens bij alle spellen met bink video (iig bij Morrowind en Largo Winch)
Pagina: 1