http://www.NUiPhone.nl/
ik snap jouw post niet...
/49 is toch thema-forum?
/49 is toch thema-forum?
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
does ff je pilletjes innemen?
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
kwas nog aant editten, drukte op de verkeerde knop 
nu staat er wat beters
nu staat er wat beters
serieus!Op woensdag 15 mei 2002 11:06 schreef ItSnows het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die Diaboluzzz

dit stond er met een bericht van grrreeeneee volgens mij,
aangezien de politiek nog zo interesaant is wilden ze daar nog even over door praten, maar omdat de examens ook voor de deur stonden wordt er tijdelijk een tweede thema forum geopend!
jullie nemen me niet serieus heh?
nou w8 maar af!
Er wordt gewerkt om een tijdelijk 2é thema forum online te zetten; het examen -forum.Op woensdag 15 mei 2002 11:04 schreef Diaboluzzz het volgende:
eerst staat er nieuwe mededeling, waarin een tweede thema forum wordt geopend, ivm politiek en examens ofzo, ga ik kijken, geen tweede thema forum, en is ook in 1 keer de mededeling weer weg![]()
Misschien dat er even iets mis ging, waardoor je iets hebt gezien wat je niet had mogen zien
Even geduld, er wordt aan gewerkt!
ok kzie net dat ik weer wat vlug was.
topic titel change: -> wtf 2e thema forum ??
tis nu niet echt leesbaar nl.
topic titel change: -> wtf 2e thema forum ??
tis nu niet echt leesbaar nl.
nee hoor, examens
maar nog helemaal leeg...
maar nog helemaal leeg...
--Roy Goodman
zwangere kat 24/7 online
idd jah
mogen er al topics geopend worden?
idd jah
mogen er al topics geopend worden?
--Roy Goodman
hijs nog leeg bij mij!
nog wel ja...
als nou iemand toestemming geeft om topics daar te posten (dat 't kan, wil nog niet zeggen dat 't mag hè)
als nou iemand toestemming geeft om topics daar te posten (dat 't kan, wil nog niet zeggen dat 't mag hè)
--Roy Goodman
Verwijderd
Nuttig, voor elk thema een nieuw Thema-forum. Was het Thema-forum niet ingevoerd om alle thema's te huisvesten.
/me vd Veen wacht nog op een huiswerk-forum, dating-forum en een Liefde en Relatie forum.
Kunnen we nog meer scholieren.com pubers verwachten, daar is GoT toch voor.
/me vd Veen wacht nog op een huiswerk-forum, dating-forum en een Liefde en Relatie forum.
René vd Veen, heeft volgens mij niet zo goed geslapenOp woensdag 15 mei 2002 11:39 schreef René vd Veen het volgende:
Nuttig, voor elk thema een nieuw Thema-forum. Was het Thema-forum niet ingevoerd om alle thema's te huisvesten.
* Diaboluzzz vd Veen wacht nog op een huiswerk-forum, dating-forum en een Liefde en Relatie forum.
Komt er niet, dit is een tijdelijke recycle van het TF-archief, omdat zowel politiek als examens een hotitem zijn.Op woensdag 15 mei 2002 11:39 schreef René vd Veen het volgende:
Zodra de politiek niet zo 'hot' meer is zal dat forum waarschijnlijk als archief gebruikt worden.
Verwijderd
Zo zie je maar weer dat er altijd iemand moet zeuren.Op woensdag 15 mei 2002 11:39 schreef René vd Veen het volgende:
Deze 2 gebeurtenissen (examens en politiek) lopen nou eenmaal in elkaar over. Wat had je dan gedacht: Voordat zelfs de stemming maar is afgelopen het forum maar weer dicht te gooien? Lijkt me dat er best nog even nagepraat mag worden. En het politieke themaforum verdwijnt heus wel heel snel.
Er gaan nu +- 1 week 2 themfora langs elkaar lopen. Live with it.
grr.. ik ben geen puberOp woensdag 15 mei 2002 11:39 schreef René vd Veen het volgende:
Kunnen we nog meer scholieren.com pubers verwachten
Het is misschien wel aan te raden even bovenin zo'n vast topic te openen waarin de 'einddatum' genoemd wordt, zodat daar rekening mee gehouden kan worden.Op woensdag 15 mei 2002 12:17 schreef ItSnows het volgende:
Stel je aan ofzo. Het is gewoon net als met hk/sg/nstm/w&l, het is voor erbij en niet een doel op zich.Op woensdag 15 mei 2002 11:39 schreef René vd Veen het volgende:
* Oefening vd Veen wacht nog op een huiswerk-forum, dating-forum en een Liefde en Relatie forum.
Verwijderd
Zo wordt je als klant behandeld op GoT, netjes heren.Op woensdag 15 mei 2002 12:17 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat er altijd iemand moet zeuren.
"Klant met kritiek, antwoord: niet zeuren."
Het gaat met niet zo zeer om deze ene overlapping, ik zie ten eerste al niet in wat een Tweak-forum nou met examens te maken heeft. Ten tweede vind ik 6 sub-fora's voor "er bij" een beetje veel.Deze 2 gebeurtenissen (examens en politiek) lopen nou eenmaal in elkaar over. Wat had je dan gedacht: Voordat zelfs de stemming maar is afgelopen het forum maar weer dicht te gooien? Lijkt me dat er best nog even nagepraat mag worden. En het politieke themaforum verdwijnt heus wel heel snel.
Waarom "taken" van een ander forum, met een andere doelgroep, overnemen?
Als ik ergens kritiek op heb, hoef ik me niet meteen aan te stellen. Trouwens heb jij ook maar iets te maken met de beleidsvoering hier? Precies.Op woensdag 15 mei 2002 17:08 schreef Nelis het volgende:
[..]
Stel je aan ofzo. Het is gewoon net als met hk/sg/nstm/w&l, het is voor erbij en niet een doel op zich.
Extra forum's: leuk, waar nuttig. Als ik nu in het Examenforum kijk, zie ik topics waarvan 50% niet boven het HK niveau uitkomt. Haal jij het? Leer jij? Inderdaad bittere noodzaak.
Je bent helemaal geen klant, je bent een gebruiker. Ken je plaats voordat je kritiek levert.Op woensdag 15 mei 2002 23:47 schreef René vd Veen het volgende:
[..]
Zo wordt je als klant behandeld op GoT, netjes heren.
"Klant met kritiek, antwoord: niet zeuren."
'Toevallig' dat je alleen over dit forum zeurt dan? Moet je ook gewoon consequent zijn. Ik neem btw aan dat je ook nog nooit gepost hebt in één van de andere non-tech fora?[..]
Het gaat met niet zo zeer om deze ene overlapping, ik zie ten eerste al niet in wat een Tweak-forum nou met examens te maken heeft. Ten tweede vind ik 6 sub-fora's voor "er bij" een beetje veel.
Omdat tweakers ook over andere dingen willen praten, en het is dan makkelijk als ze daarvoor niet naar een ander forum hoeven waar de kwaliteit en de kwantiteit vaak vele malen lager ligt.Waarom "taken" van een ander forum, met een andere doelgroep, overnemen?
Maar in dit geval wel, kan me niet voorstellen wat jij hier voor nadelen aan ondervindt. Ook al die noobs waar jij het over hebt dienen zich aan de regels te houden en zo niet krijgen ze een waarschuwing of een ban, sim-pel. Die noobs zouden hier btw ook wel komen zonder het examenforum.[..]
Als ik ergens kritiek op heb, hoef ik me niet meteen aan te stellen.
Trouwens heb jij ook maar iets te maken met de beleidsvoering hier? Precies.Trouwens heb jij ook maar iets te maken met de beleidsvoering hier? Precies.
Ga nou niet elkaars argumenten herhalen tegen elkaar...Op donderdag 16 mei 2002 01:10 schreef Nelis het volgende:
Trouwens heb jij ook maar iets te maken met de beleidsvoering hier? Precies.
Vond het anders wel duidelijk zoOp donderdag 16 mei 2002 01:14 schreef ACM het volgende:
[..]
Ga nou niet elkaars argumenten herhalen tegen elkaar...
Verwijderd
Euhm, wie zorgt voor de pageviews hier? Volgens mij zijn dat de gebruikers wat ze dus meteen ook klant maakt. Jij denkt dat adverteerders hier nog banners plaatsen wanneer GoT 100 hits heeft?Op donderdag 16 mei 2002 01:10 schreef Nelis het volgende:
[..]
Je bent helemaal geen klant, je bent een gebruiker. Ken je plaats voordat je kritiek levert.
En nog iets, ik lever kritiek in LA. Dan hoef ik van een USER geen reactie. Aan jou heb ik toch niets. Dat bedoelde ik met de beleidsvoering. Als je dat als tegenargument gebruikt ben je wel heel dom.
En ik vond je al verschrikkelijk arrogant met je sig, en deze uitspraak bevestigd dat!Op donderdag 16 mei 2002 11:17 schreef René vd Veen het volgende:
[..]
Euhm, wie zorgt voor de pageviews hier? Volgens mij zijn dat de gebruikers wat ze dus meteen ook klant maakt. Jij denkt dat adverteerders hier nog banners plaatsen wanneer GoT 100 hits heeft?
En nog iets, ik lever kritiek in LA. Dan hoef ik van een USER geen reactie. Aan jou heb ik toch niets. Dat bedoelde ik met de beleidsvoering. Als je dat als tegenargument gebruikt ben je wel heel dom.
Rene vd Veen, de wereld draait niet om jou!
Er zijn meer mensen met veelal andere behoeften, leer er mee leven..
Pagina: 1