Toon posts:

Voor iedereen met n LianLi Allu kast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie gebruikt er nou nog een diskettestation? als dat bij jou niet het geval is, dan is het misschien leuk om te weten dat er tussen de verwijderbare voorkant en het frame heel mooi een grote 120 mm fan past? Zit dan precies klem!

Heb dr net mn enermax gefietst, mobo temp 2 graden omlaag en cpu temp 4 a 5 graden stressed omlaag, en mn cpu fan begint opeens 150 rpms extra te maken (3000 -> 3150)

wel minder, vliegmachine-factor is weer n beetje omhoog, maar dat was t toch al :7

Verwijderd

Eeuwig zonde van dat mooie front van die vette kast.

Dit is toch ook op een minder cosmetisch ingrijpende manier te realiseren!!

:'(

• D-FENCE
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Plaatjes!!!

Verwijderd

jes, wie want piks! :+

• Mighty_Xa4
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-07 16:13
Ja, we want pics. Of ben je net zo een arme sloeber als ik die zonder digicam zit?

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-05 14:08
Binnen nu en 3 weken staat er een PC 70 voor me neus + een Rh600 :9~ .

w00t

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 17:15

CBA

een vat, een vat, een vat !

hmm, handig maar is het mooi ? het oog wil ook wel wat

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

Verwijderd

Topicstarter
euh mooi is t nog niet, maar k ga dr iets voor doen, d8 een beetje aan die soort grills wat je wel vaker ziet in auto's ofzo, gewoon netjes afzagen, en ff vastplakken, en dan maak k wel pics met ccfl-tje drachter , zal best mooi zijn... maar nu ff leren weer voor examen...

• D-FENCE
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op donderdag 16 mei 2002 00:14 schreef Antrax het volgende:
euh mooi is t nog niet, maar k ga dr iets voor doen, d8 een beetje aan die soort grills wat je wel vaker ziet in auto's ofzo, gewoon netjes afzagen, en ff vastplakken, en dan maak k wel pics met ccfl-tje drachter , zal best mooi zijn... maar nu ff leren weer voor examen...
Wil je wat ideetjes opdoen, check mijn pics homepage.
Wordt momenteel weer geremod.

Verwijderd

is dat met 38mm of met 25mm, 120mm fans?

en betekent dit dat je frontjes over hebt? ik heb er dringend nog 2 nodig (5,25")

• Dennizz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07-2025

Dennizz

pc-70 mod in progress!

kep al bijna een jaar een pc60, maar een 120 mm casefan helpt nie zo als je h2o koelt :+

Verwijderd

wel om je radiator mee to koelun ;)
Pagina: 1