Als een televisie, in dit geval een Sony, een SVHS aansluiting heeft, kan ik er dan van uitgaan dat ook de Scart met gebruik van een Scartblokje SVSH ondersteunt?
dat kan je in je handleiding wel vinden
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ik heb ook een Sony met zowel scart als svideo ingangen.
Maar ik krijg alleen kleur als ik het svideo signaal
direct op die svideo connector aansluit,
dus niet als ik hem via zo'n converterblokje op mijn scart aansluit.
Dat blokje geeft alleen kleur als ik de composite connector gebruik.
Maar ik krijg alleen kleur als ik het svideo signaal
direct op die svideo connector aansluit,
dus niet als ik hem via zo'n converterblokje op mijn scart aansluit.
Dat blokje geeft alleen kleur als ik de composite connector gebruik.
P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB
Dus je bedoelt dat als je een SVHS kabel naar je Scartblokje legt, dat je dan z/w beeld hebt en als je een composiet kabel naar je blokje legt dat je dan kleur hebt?
Klopt helemaal.Op woensdag 15 mei 2002 11:24 schreef jasperdejong het volgende:
Dus je bedoelt dat als je een SVHS kabel naar je Scartblokje legt, dat je dan z/w beeld hebt en als je een composiet kabel naar je blokje legt dat je dan kleur hebt?
Moet je ff zo'n tv tooltje installeren.Op woensdag 15 mei 2002 12:46 schreef cjdijk het volgende:
[..]
Klopt helemaal.
bij mij is het na het aanzetten van TV-tool wel kleur
Verwijderd
heet er niets me ta maken, mn tv heeft geen s-video maar wel scart, ik heb kleur met een svideo naar composiet kabeltje.. alles werkt perfect, hang gewoon af of je tv dit ondersteud.. (tvtool geeft je gewoon meer opties voor je tv-out chip)
bij scart-svhs converter worden de svhs draden deels aan elkaar gedraaid in het blokje omdat scart geen aparte pinnen heeft voor alle 5 polen van svhs. je kunt met een progje als Tvtool (www.tvtool.de) je signaal op svhs zetten, waardoor je meestal wel kleur krijgt. Het beste is direct van svhs naar svhs aan te sluiten, de beeldkwal. is beter dan composiet, moet je alleen het geluid nog via de scart laten lopen... (of versterker natuurlijk).
/edit beetje dubbel... /edit
/edit beetje dubbel... /edit
Heeft er dus wel mee te maken, zie de post onder je,Op woensdag 15 mei 2002 12:51 schreef J0Sb31R het volgende:
heet er niets me ta maken, mn tv heeft geen s-video maar wel scart, ik heb kleur met een svideo naar composiet kabeltje.. alles werkt perfect, hang gewoon af of je tv dit ondersteud.. (tvtool geeft je gewoon meer opties voor je tv-out chip)
dat het nou bij jou toevallig niet zo werkt wil niet zeggen dat het niet zo is
Voor mij is dat niet zo'n probleem.Op woensdag 15 mei 2002 12:48 schreef twopack het volgende:
[..]
Moet je ff zo'n tv tooltje installeren.
bij mij is het na het aanzetten van TV-tool wel kleur
Op mijn tv zitten naast die 3 scartjes ook nog 3 svideo connectors, die wel kleur geven.
Pagina: 1