Jaja ik weet het, deze vraag is hier al erg vaak rondgegaan. Ik heb al erg lang in de search gezocht, en van alles geprobeert, maar niks werkt. Bij mijn divx filmpjes gaat het geluid vaak asynchroon lopen. Dit is zowel in win2k als win98. En het ligt zeker niet aan de divx bestanden, want het is steeds op andere plaatsen in de film. Ook kun je het vaak weer goed krijgen (maar niet altijd) door de film te stoppen en weer verder te spelen. Maar ik wil gewoon zonder problemen deze bestanden afspelen. En volgens mij is mijn systeem daar snel genoeg voor. Maar kan het zijn dat mijn divx niet soepel speelt omdat:
- ik steeds meer hardware in mn pctje prop waardoor die steeds langzamer wordt.
- de divxen steeds meer compressie hebben door nieuwe codecs waardoor mijn systeem het steeds moeilijker heeft om te decoderen.
- ik een brak moederbord heb met weinig geheugen bandbreedte (MSI 6156)
Kijk ik wil best gaan upgraden, ik zit er zelfs over te denken om een nieuwe pc te kopen om van dit gezeik af te zijn, maar misschien heeft iemand een beter idee.
- ik steeds meer hardware in mn pctje prop waardoor die steeds langzamer wordt.
- de divxen steeds meer compressie hebben door nieuwe codecs waardoor mijn systeem het steeds moeilijker heeft om te decoderen.
- ik een brak moederbord heb met weinig geheugen bandbreedte (MSI 6156)
Kijk ik wil best gaan upgraden, ik zit er zelfs over te denken om een nieuwe pc te kopen om van dit gezeik af te zijn, maar misschien heeft iemand een beter idee.