hey peeps , ik heb een maxtor 40 gb 7200 rpm en het systeempie wat in mn sig staat...
Nu gebeurd er elke keer hetvolgende als ik mijn pc aanzet,
ik zet em aan , alles loopt goed , geen vreemde geluiden , tot ie bij de loading bar van windows komt , dan hoor ik elke keer een trillend geluid uit mn pc komen...k doe verder niks , wind0hs opgestart , na een paar minuten aangelaten te hebben verdwijnt het geluid!!!
Als ik daarna reboot geeft ie geen trillend geluid meer!
Het is meestal alleen 's ochtends bij de 1ste opstart...
Wat is dat voor een geluid!!ik weet zeker dat het uit de richting van mn hdd komt (staat btw ook nog een fan achter)
Nu gebeurd er elke keer hetvolgende als ik mijn pc aanzet,
ik zet em aan , alles loopt goed , geen vreemde geluiden , tot ie bij de loading bar van windows komt , dan hoor ik elke keer een trillend geluid uit mn pc komen...k doe verder niks , wind0hs opgestart , na een paar minuten aangelaten te hebben verdwijnt het geluid!!!
Als ik daarna reboot geeft ie geen trillend geluid meer!
Het is meestal alleen 's ochtends bij de 1ste opstart...
Wat is dat voor een geluid!!ik weet zeker dat het uit de richting van mn hdd komt (staat btw ook nog een fan achter)
edit:
ik heb btw ook nog alle schroeven enzow nagekeken of die wel vastzitten....ze zitten vast
ik heb btw ook nog alle schroeven enzow nagekeken of die wel vastzitten....ze zitten vast
"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."