Toon posts:

2 video kaarten deel II

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Asus v7100 (zie sig) en gewoon 1 monitor. Ik verveel me nu, en zie opeens dat ik ook nog een andere pc heb staan
en ik heb ook nog een 1 mb video kaartje (heel oud ding uit een P75 , ATI Mach64)... Die heb ik nu dus beiden in mijn pc, windows XP herkend ze ook beiden. Maar de monitor die aan mijn 1mb bagger video kaart hangt doet ut niet. Onder beeldscherm opties zie ik ook de mogelijkheid niet om die te selecteren.. hoe krijg ik die aan de praat?

(zo goed sinterklaas?)

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-08 09:41

BaRF

bijna kerst

Op woensdag 15 mei 2002 10:26 schreef kariem112 het volgende:
(zo goed sinterklaas?)
hehe, hoe bedoel je 'hint wat ik 5 december wil hebben> nieuwe kaart' :)

zou kunnen dat je oude kaart niet de juiste instellingen aankan voor je monitor? (zoals resolutie + refreshrate) heb je geen oude monitor die je ook kunt proberen? (die er toen ook bij gebruikt werd?)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 10:12 schreef BaRF het volgende:

zou kunnen dat je oude kaart niet de juiste instellingen aankan voor je monitor? (zoals resolutie + refreshrate) heb je geen oude monitor die je ook kunt proberen? (die er toen ook bij gebruikt werd?)
je kan het proberen door freq laag te zetten (60mhz ofzo) en resolutie 800*600 misschien dat hij dan wat doet. Anders probeer je eerst alleen je oude kaart, dus nieuwe er even uithalen en checken of ie het dan wel doet.