Ik heb hier een laptop van mijn zus en mij. Deze is een Compaq Pressario 1400. Celeron 700, WinMe, DVD... Nou zitten er van die leuke knopjes op die compaq er natuurlijk bij heeft gedaan voor de mooi-igheid. Internet knopjes kennen we allemaal, en de touchpad ook. Maar er zitten daaronder nog een aantal. Mp3, hard, zacht, play/stop,verder,terug. Als je op MP3 drukt, gaat rioport audio manager aan. Druk je op play speelt hij af, verder en terug ook. Maar de volume knoppen reageren nergens op. Ik heb allerlei diagnostische testen of zo gebruikt. Niks. Ook heb ik nu dat wanneer ik winamp open, dat hij gewoon niet harder of zachter kan. Ik kan de balk verschuiven, maar er gebeurt niets, geluidsniveau blijft hetzelfde. Ook kan ik in het configuratiescherm geen geluidniveau veranderen. Echt heel vaag. In rioport kan ik dus ook geen geluidsniveau veranderen(media player ook niet).
Wat nu te doen. Nieuwe windows erop of zo. Werken die knopjes dan wel weer, doet het geluid het dan wel weer???
Wat nu te doen. Nieuwe windows erop of zo. Werken die knopjes dan wel weer, doet het geluid het dan wel weer???