Toon posts:

Creative SoundBlaster Live! Value WDM en...

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil weten of mijn Creative SoundBlaster Live! Value WDM volledig samen kan werken met de nieuwe speakerset van Creative (SoundWorks MegaWorks 510D), en of ik dan ook volledig digitaal surround geluid krijg. Mijn geluidskaart heeft een digital out, is dat voldoende? Er zit ook een soort serieel poortje op...weet niet waar die voor dient...

Iemand een idee?

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Als je SBLive een digitale uitgang heeft dan gaat deze 'slechts' tot 48 KHz, terwijl de speakers ook 96 KHz onderstaunen. Maar het werkt wel gewoon.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 15 mei 2002 08:34 schreef Tyrian het volgende:
Als je SBLive een digitale uitgang heeft dan gaat deze 'slechts' tot 48 KHz, terwijl de speakers ook 96 KHz onderstaunen. Maar het werkt wel gewoon.
Dat wordt dus dan een andere geluidskaart, maar welke is aan te raden voor deze boxen? Ik gebruik het alleen voor muziek omdat ik geen spelletjes speel... Kwaliteit van het geluid vind ik belangrijk, evenals volume.

Edit: een Audigy Platinum? Heb alleen geen duidelijke prijzen kunnen vinden van die kaarten...

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Op woensdag 15 mei 2002 08:31 schreef WernerBootsman het volgende:
Er zit ook een soort serieel poortje op...weet niet waar die voor dient...
Daar kan je je joystick op aansluiten.
Op woensdag 15 mei 2002 08:35 schreef WernerBootsman het volgende:
Dat wordt dus dan een andere geluidskaart, maar welke is aan te raden voor deze boxen? Ik gebruik het alleen voor muziek omdat ik geen spelletjes speel... Kwaliteit van het geluid vind ik belangrijk, evenals volume.
Jazeker! Meteen een andere geluidskaart. 96 kHz is heel belangrijk.

Alstjeblieft zeg.. normale cd-kwaliteit is slechts 44.1 kHz hoor, betere kwaliteit dan dat heb je (dus) toch niet op je eigen pc staan, tenzij je eigengemaakte opnamen hebt misschien.

Als je voor kwaliteit en volume gaat, overweeg dan een 'echte' versterker, met 2 'echte' speakers in plaats van zo'n computersetje.

Siditamentis astuentis pactum.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 15 mei 2002 08:48 schreef Varienaja het volgende:

[..]

Daar kan je je joystick op aansluiten.
[..]

Jazeker! Meteen een andere geluidskaart. 96 kHz is heel belangrijk.

Alstjeblieft zeg.. normale cd-kwaliteit is slechts 44.1 kHz hoor, betere kwaliteit dan dat heb je (dus) toch niet op je eigen pc staan, tenzij je eigengemaakte opnamen hebt misschien.

Als je voor kwaliteit en volume gaat, overweeg dan een 'echte' versterker, met 2 'echte' speakers in plaats van zo'n computersetje.
Ik luister geen muziek op een stereo installatie, alleen op m'n computer. Of gewoon een Creative Audigy Platinum icm SoundWorks Megaworks 510D >:) 8-)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:03

JvS

Ik heb hem zelf ook

Zoek eens naar de 510.. Je kan gewoon de 5.1 uitgangen van je kaart op de analoge ingangen van de set aansluiten en als je dan een DVD afspeelt heb je inderdaad dolby digital
digitaal geluid
:'( :'(

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.