there's no substitute for cubic inches : 472 cu cadillac
[off topic]Op woensdag 15 mei 2002 06:20 schreef SaSReCoiL het volgende:
altijd patchen!
ik ben dus niet de enige diezo onkristelijk vroeg z'n bed uit moet
[off topic]
leg mij dan eens uit waarom, wat is er daadwerkelijk beter geworden?
Verwijderd
Is dat niet die patch die zorgt dat demolition volk als ze hun wapen vasthebben een gigantische kachelpijp op de rug hebben hangen?
Maar serieus
1) Altijd patchen
2) Demolitions met een kachelpijp op de rug rulen
Maar serieus
1) Altijd patchen
2) Demolitions met een kachelpijp op de rug rulen
dit vond ik met search, en daar hebik dus gen zin in, ook al omdat ik niet zoveel speel
[topic=469613/1/25]
[topic=469613/1/25]
baan of hobbyOp woensdag 15 mei 2002 06:55 schreef SaSReCoiL het volgende:
k was nog op
waaraan dan.....Op woensdag 15 mei 2002 07:04 schreef SaSReCoiL het volgende:
verslaafd
Verwijderd
Internetten, gamen, GoT-enOp woensdag 15 mei 2002 07:08 schreef mesothelioom het volgende:
[..]
waaraan dan.....
DE oplossing: 14k4 modem nemen, is er zo de lol vanafOp woensdag 15 mei 2002 07:08 schreef SaSReCoiL het volgende:
[..]
Internetten, gamen, GoT-en
Verwijderd
hahahha 
Maar dan wordt ik aggresief, en dat willen we ook niet, al die oude mensen op de grond
Maar dan wordt ik aggresief, en dat willen we ook niet, al die oude mensen op de grond
ook daar zijn oplossingen voor maar dat gaat imo wel ver dan. dan kun je beter blijven gamen en niemand tot last zijn. Maar verslaving zuigt wel (weet ook wat het is, 4 mnd ziektewet is er ook niet goed voor,toen nog met tiberium sun)
Verwijderd
http://www.ghostrecon.com/patch2.php
en dan zoeken naar de release notes.Je krijgt dan ongeveer 1 A4tje met veranderingen.Dit gaat dus over de gewone patch niet desert siege ofzo.Wel is goed om te weten dat DS de patch bij zich heeft dus als je die koopt hoeft je de patch niet te downloaden
en DS rules ook nog eens als een mission pack
en dan zoeken naar de release notes.Je krijgt dan ongeveer 1 A4tje met veranderingen.Dit gaat dus over de gewone patch niet desert siege ofzo.Wel is goed om te weten dat DS de patch bij zich heeft dus als je die koopt hoeft je de patch niet te downloaden
Precies, als je "Desert Siege" hebt geinstaleerd zoals je zegt dan heb je momenteel dus de laatste versie van het spel en heb je niet de laatste patch nodig.
Verwijderd
Er zit trouwens weer een nieuwe patch aan te komen heb ik vernomen vooral omtrent cheats die worden gebruikt in multiplayer ( je weet wel the aim bots and speed cheats )
OK dan, gelukkig zat DS erbij toen ik het kocht.
ja kocht ja
ja kocht ja
Pagina: 1