Is dat normaal als ik via GAIM nieuwe email krijg en ik die open dat ik bij de url in konqueror me passwoord zie staan, voordat hij de url daadwerkelijk open..
Waarschijnlijk is het wel normaal, maar het is niet goed
ieeeepppppp :P
Dat zie je voorbij komen in de URL toch? Zoiets als:
http://www.hotmail.com/login.asp?username=ikke&&password=dikkelul
Ach, ze moeten toch op de een of andere manier een automatische login zien te bewerkstellingen?
http://www.hotmail.com/login.asp?username=ikke&&password=dikkelul
Ach, ze moeten toch op de een of andere manier een automatische login zien te bewerkstellingen?
Verwijderd
Dat is niet alleen bij RH, dat heb je met het gebruik van Trillian onder windows ook.
Ach, wie ziet het? Ik heb nog steeds nergens last van. Besides, het is maar hotmail
Ach, wie ziet het? Ik heb nog steeds nergens last van. Besides, het is maar hotmail
[flame]
Is hotmail ooit veilig geweest ?

[/flame]
Is hotmail ooit veilig geweest ?
[/flame]
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Verwijderd
POST ipv. GET...Op woensdag 15 mei 2002 07:59 schreef wzzrd het volgende:
Yep.Op woensdag 15 mei 2002 09:08 schreef Lethalis het volgende:
Hmm, zou dat in je history opduiken?
DAt is toch niet normaal! Ik scrok me dood toen ik dit zag. Dus is Hotmail ook makkelijker te hax0n..
waar zie je in de hotmail URLs dan je naam en password? ik zie ze niet...
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Verwijderd
Iedere service is binnen te komen (te "hacken") als je het wachtwoord hebt. Heeft dus niks met de kwaliteit van Hotmail zelf te maken.Op woensdag 15 mei 2002 13:01 schreef Brazza het volgende:
DAt is toch niet normaal! Ik scrok me dood toen ik dit zag. Dus is Hotmail ook makkelijker te hax0n..
Woei, strax maar ff de logs van mn proxy checken om het wachtwoord van mn zusje te ontvreemden 
En zo dachten er nog veel meer
En zo dachten er nog veel meer
Verwijderd
Hehe je moet eens in de Tijdelijke Internet Bestanden gaan kijken...Op woensdag 15 mei 2002 10:19 schreef beelzebubu het volgende:
[..]
Hmm, zou dat in je history opduiken?
[..]
Yep..
Kun je toch mooi die mailtjes nog eens nalezen die diegene heeft bekeken op Hotmail.
Waar GAIM en Trillian de login info naar gooit is hetzelfde als jij op www.hotmail.com inlogt. Nix om je druk over te maken lijkt mij...
absoluut mee oneens.Op woensdag 15 mei 2002 16:53 schreef PowerSp00n het volgende:
Waar GAIM en Trillian de login info naar gooit is hetzelfde als jij op www.hotmail.com inlogt. Nix om je druk over te maken lijkt mij...
Dit wordt bijvoorbeeld opgelagen in je history en als iemand anders ff achter je pc zit te browsen en ziet dat leuke adresje staan in je adresbalk.......
(slechts 1 van de mogelijkheden).
Volgens mij werd ik met GAIM altijd doorgestuurd naar hotmail.com en moest DAAR gewoon inloggen.
Taaaa taa taa taaaa taa taa ta taaataaaaa.
Pagina: 1