Laatste Check voor DURON PC

Pagina: 1
Acties:

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-08 21:25
Weet iemand of dit theoretisch zou kunnen werken. Dat niets elkaar bijt ;) . Ik heb weleens wat gehoord over Athlon/Matrox, maar dat was bij de classic (dacht ik). Mijn vraag: Zijn er bekende problemen met deze combo? De PC hoeft niet opgefokt te worden, en is ook niet als game-machine ontworpen. Het is een plain office PC..

Alvast bedankt ppl!

RWA ATX-6001 Quality Miditower, 300watt
Sony Diskdrive 1.44MB 3,5"
MSI K7T PRO KT 133 VIA chipset
AMD Duron 600Mhz Socket A AMD Duron Thunderbird 2mm copper & Ball Bearing Cooler
128MB SDRAM PC-133 OEM
Matrox G400 16mb OEM
Maxtor 30,7 GB ultra DMA 66
LG Goldstar 48 speed OEM
Soundblaster 128 PCI 32bits (2 speaker)
W98/2000 internet keyboard Silitek KK1689
Logitech Pilotmouse+ PS/2 OEM (scroll)
Iiyama 17" A705 MT
Jazz J-7904 met Subwoofer A3S 700W

You can't have everything. Where would you put it?

• tweakerbee
Besteld. Zijn er fouten: ZET HET HIER GERUST NEER!!! (dan kan ik nog veranderen!)

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 22:02

StratoFarmer

Anke :*

neem je nou de DURON of een Thunderbird?
ik zou een sblive value nemen...echt lekkerder.

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 september 2000 23:19 schreef StratoFarmer het volgende:
ik zou een sblive value nemen...echt lekkerder.[/quote]Dat vraagt ie toch niet!!!!!!!!! hij vraagt of dit een goeie combo is en dan kom jij aan dat een sblive value lekkerder is, DUHHHHH.
naar mijn mening is deze combo goed...

• tweakerbee
Zoals ik al zei: Het is echt een office PC. Er hoeft dus niet in 3d SURROUND het microsoft geluidje door de speakers te komen. Af en toe een muziekje is genoeg. 3X raden waarom er geen GeForce2MX in zit :o

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:14

heuveltje

KoelkastFilosoof

dan hoef je er ook geen geluidskaart in te zetten :). msi k7t heeft onboard sound die voor wat mp3'tjes best wel aan te horen is, kost inderdaad wat procesor% maar een duron heeft er toch genoeg over :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Verwijderd

SB Live is idd wat overdreven, je hebt er alleen wat meer aan als je 4 speakers gaat gebruiken. En met die kutspeakers (no offence, maar het zijn kutdingen :) ) hoor je dat toch niet. Live geeft nog wel eens conflicten omdat hij vrij veel irq's nodig heeft.

• digifun
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

digifun

Neem een thundebird van de duron willen nogal snel stukjes afbreken. Heel erg irri vooral als je vaak je machine uit elkaar haalt, zoals de meeste tweakers doen.

u can fool all people some time and fool some people alltime

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:06

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Outlaw.. het gaat om een OFFICE pc.. die staan niet constant open en worden niet 5x per dag geopereerd..

Pc lijkt me me behoorlijk ok :)

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-08 14:14
Wat een reacties weer..

Tuurlijk is een t-bird sneller/beter en een sblive beter/leuker, maar daar gaat het dus niet om..

Moe..

• tweakerbee
OK. Dan gaat de geluidskaart er toch maar uit. En er moest een fikker in...dat was ik vergeten. Nah jah, even bestelling wijzigen :)

Pagina: 1