Toon posts:

Viper v550 vraagje.....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb pas geleden opgemerkt dat me framerate niet meer boven de 60 komt hoe kan dit..?
as ik leg te UTen gaat niet hoger dan 60..
bij 3dmark2000 niet hoger dan 60...
hoe ken dit..>?

Verwijderd

Topicstarter
waarom reageerd er nou niemand ff

• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
Waaruit leid je af dat die framerates te laag zijn ? Kan het ook zijn dat dit een normale score is voor die kaart ? Heb je dan iets veranderd in je systeem ?

Donec eris felix, multos numerabis amicos

Verwijderd

Misschien staat ie wel op 60HZ (refreshrate) :)

Verwijderd

Topicstarter
eerst haalde ik over de 60 hoor met 3dmark2000...en nou niet hoger dan 60...

Verwijderd

Reageert is met een T en verder wil ik nog effe zeggen dat dat erg kut voor je is man

maar wat verwacht jij allemaal dan van een kaartje dat inmiddels al een jaar of 3 oud is?

Verwijderd

Topicstarter
ff opletten meneer de abn'er..
ik zee dat ik eerst over de 60 haal en nou niet meer MET DE ZELFDE KAART..
dus mijn vraag hoe ken dit....?

Verwijderd

Het is:

Hoe kan dit :+

Verwijderd

Je moet v-sync uitschakelen en je refreshrate omhoog zetten.

Verwijderd

Topicstarter
Thx

Verwijderd

Ja, wat is dat vsync toch? Mijn halflife kretzte met me viper 770, dus da ding inleveren, andere kaatt erin: wéér! :(
Bleek ut de processor te zijn, maar waarom moet dat vsync uit? framerate omhoog, maar wat is ut?

euhm, dit is NIET abn geschreven :P

• Frostie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-07 16:02
Vsync dan krijgt elke frame zijn eigen refreshframe op je monitor dus dan is meteen je max fps gelijk aan je refreshrate van je monitor (dit klopt wel ongeveer maar bier dus niet zeker ;))

Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
na verloop van tijd wordt je systeem steeds langzamer. gewoon elke maand formateren dan is alles erna weer lekker rap
Pagina: 1