Toon posts:

Seagate service (rma) Post je ervaring hier!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gister een oude 3gb schijf teruggestuurd die nog garantie had tot juni.

Nu kan ik niets vinden op GoT over mensen die ervaring hebben met de RMA service van seagate, bijv, wat voorn schijf ze zelf opstuurde en wat ze terugkregen enzo, en de tijdsduur.

Kunnen jullie hier je ervaringen posten?

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:24
Binnen 2 weken terug, gewoon dezelfde disks. Ging bij mij om twee seagates: ST34321A OEM HP, ST34520N

Die OEM HP had niet eens een Seagate logo, maar wel 3 jaar seagate garantie.

Verwijderd

Topicstarter
welke kuren vertoonde die?

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:24
Bad sectors, had de harddisken tweedehands van een sloddervos gekocht, stel je hierbij de volgende persoon voor:
- vervoeren in een Nissan Patrol over een klinkerweg, terwijl de harddisk in de achterbak ligt
- van vage figuren harddisks kopen en ervan uitgaan dat ze het doen

Verwijderd

Topicstarter
toch vaag hoe ze die badsectors gaan fixxen dan, De mijne tikte en wild enie meer schrijven nog lezen, Ik hoop eg op een nieuwere :D

• vanderwal
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-03 12:33

vanderwal

mathafackuh!!!

Hier ook goede ervaringen, maar ja die heb ik ook met maxtor en ibm fuij of zoiets duurde wat langer de rest is tussen de 2 a 3 weken wel weer terug

The difference between stupidity and genius is that genius has its limits

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-04 20:40

Tjark

DON'T PANIC

Op woensdag 15 mei 2002 23:50 schreef westcoastleader het volgende:
toch vaag hoe ze die badsectors gaan fixxen dan, De mijne tikte en wild enie meer schrijven nog lezen, Ik hoop eg op een nieuwere :D
een 3gb? hahaha...
Ik denk echt niet dat ze die nog op voorraad zouden hebben (zo ja: errug slecht).

De kans is groot (volgens mij) dat je een nieuwer en groter model terug krijgt. De kosten om dat ding te controlleren is volgens mij groter dan dat ze een overjarig 10GB modelletje naar je sturen.

Laat maar weten wat het geworden is.

Met WD heb ik iig de evaring dat ik binnen 2 weken een schijf retour had.

*insert signature here

Pagina: 1