Wanneer nieuwe gamers geluidskaarten?

Pagina: 1
Acties:

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 00:26

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Ik zit te wachten op nieuws van de geluidskaarten industrie, want het is al enige tijd geleden dat er een stortvloed aan nieuw kaarten uitgekomen is, behalve de Audigy en de geüpdate Gamesound Fortissimo is het verschrikkelijk rustig, of heb ik het mis?

Staan er nog leuke dingen te gebeuren in 3D geluids technieken van bijvoorbeeld DX of doen ze daar niets aan?

Breek je nek voorzichtig

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:42

JvS

Ik heb hem zelf ook

moah, EAX2.0 is al behoorlijk geniaal voor games... Er is bij gamers niet echt mega de behoeft om nieuwe kaarten. Zoveel als nieuwe videokaarten met heftige effects maakt het niet uit.

Geluid is -net zoals bij films- bij gamen van redelijk ondergeschikt belang. Meerkanaals is heel erg wenselijk omdat het veel aan sfeer toevoegt, maar verder ben je voor 85% gefocussed op het beeld en het spel... Alleen als je erop let ga je verschillen echt merken met geluid en als je alleen maar zo op het geluid let ben je niet aan het spelen :P.

Meerkanaals en EAX environment effecten dragen zeker veel bij en helpt ook in FPS games, maar echt heel erg nuttig zijn verdere ontwikkelingen dus niet.. Vandaar dat er niet elke zes maanden nieuwe gamekaarten komen...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08 20:40

Xof

Ik ben in mijn behoeften voorzien met mijn Hercules Game Theater XP :)
Dus er valt niet veel nieuws te maken :)

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 00:26

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
naja ik Doe nu al ruim anderhalf jaar met mn XFire en dacht dat er misschien een leuke opvolger voor aan zat te komen, ik hoop nogsteeds op een volwaardige opvolger van A3D, maar ik denk dat dat niet meer zal komen :(

Breek je nek voorzichtig

Verwijderd

Nog steeds vortex2 aanhanger....... verwacht niet dat Creative ooit iets met de a3d-technologie gaat doen :/
Ze vinden hun eigen EAX helemaal geweldig |:(