Toon posts:

slackware & NAVNT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
nu heb ik mijn routertje via slackware geinstalleerd en met mijn pc zit ik dus op het net evenals met mijn 2000 server Ik kan gewoon ftp downloads doen vanaf mijn server en pc.
Vanaf mijn pc pakt hij wel de navnt live updates, maar niet vanaf mijn 2000 server. Heeft iemand een idee waarom

Verwijderd

Topicstarter
sorry ik begrijp dat het hier om een verstrengeling van win2000 en slackware gaat

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:14
Je schrijft het een beetje vreemd op zodat ik niet echt snap hoe het nu eigenlijk zit.

Probeer het nog eens uit te leggen, en gooi er dan eens wat meer interpunctie tegenaan (hoofdletters in het begin van een zin, punten aan het eind, een kommaatje hier en daar etc. etc.)

Dit getuigt zo niet echt van respect voor de lezer IMHO, en mede daardoor probeer ik het ook maar half :)

Edit: Tsssk!!! en nog een crosspost ook. Een tip: ik zie dat je nieuw bent hier, lees alsjeblieft de verschillende FAQ's eens door. Anders voorzie ik dat je nog wel meer slotjes gaat krijgen in de nabije toekomst (vooral als je alleen eigen topics blijft openen en slechts daarin posten).