http://www.digitalfx.nl/~martin/kast.jpg (goede grootte)
Nnyway ben al aan het tekenen op de kast geweest en alles netjes afgetaped
Morgen gaat de dremel er in!!!
Is het een beetje kewle-m0d-idee

Verwijderd
Zorgen dat ik genoeg ruimte in me case hebOp woensdag 15 mei 2002 00:37 schreef sniper het volgende:
Het is een zeer goed ID, maar wat doet je voeding bovenop je case, of zie ik dat verkeerd?
Suc6 ermee!
Verwijderd
Vraag ik me ook af. Nu moet je met die hele kabelzooi van buiten naar binnen. Bovendien kan het alleen maar nadelig zijn ivm het lawaai.Op woensdag 15 mei 2002 00:37 schreef sniper het volgende:
Het is een zeer goed ID, maar wat doet je voeding bovenop je case, of zie ik dat verkeerd?
Suc6 ermee!
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Neej maar de width en heightofftopic:
53 kb is toch niet te groot voor een plaatje???
ehhh... dat kon toch zo:Op woensdag 15 mei 2002 00:54 schreef DigitalFX het volgende:
[..]
Neej maar de width en heightanders f*ck ik het forum en dan krijg ik slaag
1
| [img=400,200]www.plaatje.com[/img] |
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Verwijderd
Maar je voeding maakt net deel uit van de airflow, die trekt immers ook warme lucht naar buiten...Op woensdag 15 mei 2002 00:38 schreef DigitalFX het volgende:
[..]
Zorgen dat ik genoeg ruimte in me case hebdit scheelt heel veel in airflow. Ik heb me CPU (XP 1900+) met de zalman CNPS6000Cu al op 30c gehad. (idle)
Mjah maar hij produceert meer warme luchtMaar je voeding maakt net deel uit van de airflow, die trekt immers ook warme lucht naar buiten...
Das een goed id, ik zat al te denken hoe ik ooit 2 psu's in een midi tower zou krijgenOp woensdag 15 mei 2002 01:05 schreef DigitalFX het volgende:
[afbeelding]
Mephix heeft het op deze manier gedaan, als de PSU en de kast dan zwart zijn gespoten ziet het er best neat uit... (geen foto van)
Voor de kabels kan evt. een buis gebruikt worden wat ik denk ik ga doen
Heb een upgrade nodig =/

Verwijderd

Erm.. in mijn geval heb ik de voeding volledig uit elkaar gehaald en alleen de kappen gespoten. Raad dat DigitalFX ook aan. En anders help ik wel een handjeOp woensdag 15 mei 2002 11:19 schreef Cooliez het volgende:
nice id, alleen als je die voeding spuit, probeer er niet te veel in te spuiten
Mjah als Wieske niet al teveel aandacht wilt dan teken ik vnaaf me windows af en ga ik voorzichtig beginnen te dremelen...Op woensdag 15 mei 2002 11:29 schreef Mephix het volgende:
[..]
Erm.. in mijn geval heb ik de voeding volledig uit elkaar gehaald en alleen de kappen gespoten. Raad dat DigitalFX ook aan. En anders help ik wel een handje
straaljager zal ie waarschijnlijk toch al hebbeOp woensdag 15 mei 2002 15:20 schreef _Robzilla_ het volgende:
is ut niet handig om je intake fan wat groter te maken? 92mm of 120mm?
Ja het roeled gewoon...Op woensdag 15 mei 2002 15:43 schreef atmoz het volgende:
Als'ie klaar is wil ik hem zien !!!
Idee van die control-la is idd heel vet![]()
Graag gedaan voor het idee btw
Ik heb als intake een 120mm en een 80mm dus...? Moet wel goed zijn neem ik aanis ut niet handig om je intake fan wat groter te maken? 92mm of 120mm?
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
ik denk dat het temperatuurverschil door drukverschillen te verwaarlozen is hoorOp donderdag 16 mei 2002 20:19 schreef fleppuhstein het volgende:
Je hebt meer intake dan outtake dat helpt niet echt met koelen, want er ontstaat namelijk een klein hoge druk gebied in je pc, hogedruk = warmte. Maar de voeding eruit, en erbovenop plakken is wel heel mooi, en helpt denk ik ook wel tegen de hoge temp.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
kantelen? dan heb ik dus geen ruimte meer voor de 2x 80mm fans... bovenop staat ie perfect maar misschien zet ik het systeem in een oude UPS systeem. Als dat doorgaat dan who0oiOp vrijdag 17 mei 2002 11:21 schreef Ener-G het volgende:
[..]
ik denk dat het temperatuurverschil door drukverschillen te verwaarlozen is hoor
en die 80mm fan in de voorkant kan makkelijk een 80mm boven, of vervangen door een 120mm, of zelfs 2 120mm's boven elkaar
die zou je eventueel dan nog op 7 volt kunnen laten lopen (stil dus)
heb zelf een 120mm fan in de voorkant gefabriekt
en sorry dat ik het zeg, maar die voeding bovenop vind ik echt geeen pan.. kantel hem dan en schroef hem aan de achterkant vast