Ik heb dus een Radeon 8500 van Powercolor, die standaart op 275/275 loopt. Nu heb ik problemen als ik de originele drivers van ATI wil installeren. Dit is een bekend probleem bij ati kaarten die niet build bij ati zijn. Nu mijn vraag: Kan het kwaad om hierop een bios van een ati radeon 8500 retail op te flashen?? En zoja is het dan verholpen?
Verwijderd
Ik zou eerst ff rondneuzen, schijnt dat powercolour een andere indeling gebruikt dan de ATI standaard wat problemen kan veroorzaken bij het flashen.
Kan zijn dat ik daarmee mijn powercolour had gemold.
Kan zijn dat ik daarmee mijn powercolour had gemold.
Keb zelf een Powercolor 275/275, en geen probleem met drivers.
Ook niet de originele van ati site, alleen de setup werkt niet maar das bekent.
Dan moet je ff op andere manier installeren.
Ook niet de originele van ati site, alleen de setup werkt niet maar das bekent.
Dan moet je ff op andere manier installeren.
Ja dat klopt, als je ze handmatig installeerd werken ze wel. Kwam ik gister achter. Naja dan maakt t ook nie veel uit, of zij er nog andere voordelen?
Ik heb een Club3D R8500 op 275/275, zo'n Pro ding. Powercolor en Club3D is voor zover ik weet 1 organisatie. Ik heb geen probs met de kaart, het is geen supermerk zoals die Built by Ati kaarten, OC-en lukt bij mij niet echt. Artifacts op 283/283 met voldoende cooling in case...
BIOS flashen doe ik ook niet; wat heb ik er aan als 'ie softwarematig toch niet vet te OC-en is? Suc6 met je drivers.
BIOS flashen doe ik ook niet; wat heb ik er aan als 'ie softwarematig toch niet vet te OC-en is? Suc6 met je drivers.
Pagina: 1