* Erkens is een sukkel en ramt in mirc op f5 :+
* XTerm GROOOOOOTE kuis houden op hd's :)
Wat betrefd de handleiding kan ik je niet veel helpen, ik heb namelijk zelf vrijwel hetzelfde model als jou, en ook ooit naar de handleiding gezocht. Die is helaas nergens te vinden. Een mail naar Sony zelf sturen heb ik nooit gedaan, dus misschien dat je daar nog aan kan beginnen
Wat betrefd de afstandsbediening. Ikzelf gebruik een Sony afstandsbediening die bij een oude midiset vandaan komt (overigens ook van Sony), die het begeven had. De afstandsbediening-standaard van Sony is volgens mij de afgelopen paar jaar redelijk hetzelfde gebleven, dus probeer gewoon een afstandsbediening ergens van een kapotte CD-Speler te regelen
Wat betrefd de afstandsbediening. Ikzelf gebruik een Sony afstandsbediening die bij een oude midiset vandaan komt (overigens ook van Sony), die het begeven had. De afstandsbediening-standaard van Sony is volgens mij de afgelopen paar jaar redelijk hetzelfde gebleven, dus probeer gewoon een afstandsbediening ergens van een kapotte CD-Speler te regelen
http://www.sony.nl/cds/showpage.asp?nodeid=20347&loc=en_nl
Daar staat het telnr van sony nederland.
Op de engelse sony site (www.sony.co.uk) staat zelfs een aparte manual koop-sectie (onder support). Daar heb ik bij de nederlandse site ook gekeken, maar daar staat niet iets expliciet over manuals. Gewoon even bellen (ze zijn zelfs 24/7 bereikbaar
)en dan weet je het.
1 gok durf ik nu al te wagen: als je moet kopen, is het duur.
Maar mischien dat je de helpdesker zo gek krijgen om je een pdf te sturen
Gewoon vriendelijk blijven, kom je het verst (zo heb ik ooit een nieuwe printkop van HP losgepeuterd
)
Op de engelse sony site (www.sony.co.uk) staat zelfs een aparte manual koop-sectie (onder support). Daar heb ik bij de nederlandse site ook gekeken, maar daar staat niet iets expliciet over manuals. Gewoon even bellen (ze zijn zelfs 24/7 bereikbaar
Gewoon vriendelijk blijven, kom je het verst (zo heb ik ooit een nieuwe printkop van HP losgepeuterd
Ok, maar dat ga ik morgen dan eens doen, daarheen bellen, maar ik vraag eerst info,Op dinsdag 14 mei 2002 23:54 schreef Lampje het volgende:
http://www.sony.nl/cds/showpage.asp?nodeid=20347&loc=en_nl
Op de engelse sony site (www.sony.co.uk) staat zelfs een aparte manual koop-sectie (onder support). Daar heb ik bij de nederlandse site ook gekeken, maar daar staat niet iets expliciet over manuals. Gewoon even bellen (ze zijn zelfs 24/7 bereikbaar)en dan weet je het.
Gewoon vriendelijk blijven, kom je het verst (zo heb ik ooit een nieuwe printkop van HP losgepeuterd)
I heb nl van anderen gelezen dat het 30 gulden koste voor handleiding!
Die kwam ik ook tegen, maar dat is de service manual, dus hoe je hem moet repareren!Op dinsdag 14 mei 2002 23:55 schreef Compeutje het volgende:
Op deze site is de handleiding iig te bestellen.
Downloads heb ik niet gezien.
Pagina: 1