Gigabyte 7VTX-E+ ervaringen?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-08 18:18
Op dit moment zit ik te twijfelen tussen de Gigabyte 7VTXE+ en het EPoX 8KHA+ moederboord.

En ja ik heb de search gebruikt, maar het schijnt dat er niet zo veel mensen zijn die een 7VTXE+ hebben.
Over het EpoX moederboord heb ik al genoeg gelezen dus wil ik alleen ervaringen met de Gigabyte 7VTXE+ horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zowel met de search is er wat te vinden:
[topic=413086/1/25]

en bij de reviews staat ook genoeg info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
Natuurlijk is er wel wat te vinden op het forum, maar dat is ook zowat het enige topic over de 7vtxe+. Ik wil meer ervaringen horen.

En BTW met google kon ik geen ene review vinder over dit boordje. Dus als jij een uitgebreide review (Engels of Ned) kan vinden, dan ben ik uitgeluld.

(een man moet wel kunnen toegeven dat hij fout zit):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik op GoT over een review praat is dat uiteraard van een linkie vanaf tweakers.net, tenzij anders aangegeven, dus als je DAAR de search gebruikt krijg je allemaal reviews

http://www.tweakers.net/nieuws/19906?highlight=gigabyte

en zelfs met de simpelste opdracht krijg ik met google

http://www.hardwarepub.com/reviews/7vtxe/index.shtml

en ga nu niet zitten zeuren dat je de "+" mist bij 7vtxe mb
want het enige verschil tussen de 7vtxe en 7vtxe+ is dat de 7vtxe+ ata133 ondersteuning heeft en de andere ata100

en ook als je ff zelf gaat zoeken op de grote reviewsites vind je genoeg.

(DUS geef maar toe dat je fout zit, als je een tweaker bent had je dit natuurlijk zelf allemaal uitgezocht, tenzij je een n00b bent :+, oja ik zie het al....snif snif, zie history)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
OK, je hebt gelijk. Ik zat fout, goed dat je erbij zegt dat het verschil tussen die 2 alleen de ata snelheid is.
Want reviews over 7VTXE zijn er zat.

Ik ben nog steeds een trainee, maar ik probeer zoveel mogelijk te leren van m'n mede-tweakers. *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-08 07:07
Ik zelf heb dat gigabyte mobo en heb er tot nu toe nog geen klachten over. Het bord draait lekker stabiel en nog geen probleem gehad tot nu toe. Ik heb nog niet lopen overklocken en zo maar dat kom in de toekomst wel.
Pagina: 1