Toon posts:

Het wil maar niet lukken ik heb jullie hulp nodig!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alles geprobeerd om me vader over te halen om kabel te nemen maar ja hij vind het weer te duur en wil 50 uurs abbo bij supernep ik zeg dus dat die 50 uur niet genoeg zijn voor mij. Dus hierbij wil ik jullie allemaal vragen of jullie allemaal hier willen te proberen om me vader over te halen met argumenten zodat als ik hem dit laat lezen dat we gelijk kabel nemen. Ik vertrouw op jullie.

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 08:16
ZEG !!!
Superweb stopt er mee

(helpt dat genoeg??? **;)**)

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:34

Gallus

Cheesy

Zelf een deel van de kosten betalen, werkt echt.

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

Verwijderd

Topicstarter
0800 stopt ermee en nou moet ik naar 50 uurs gaan of iets anders hij vindt quickonline te duur ik ook. Daarom dat sw ermee stopt weet ik ook al.

Hij weet dat ze niet gaan stoppen, hij weet dat ze alleen met 0800 stoppen.

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:31
als internet echt zo belangrijk voor je is, kan je denk ik best wel die 85 piek p/m ophoesten voor quickonline (of kabel). Ik betaal dat nu samen met mij pa (die er feitelijk nog nooit achter gezeten heeft), gewoon een tijdje aan zijn kop gezeurd, en aan die van mijn Moeder (die weer bij mijn vader ging zeuren) ,, en nu betalen we allebij 45 piek.

Verwijderd

Topicstarter
Kom op help me. Ik heb meer argumenten nodig.

• Force
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-07-2023

Force

Kan iemand ff me neus afvegen?

Beloof hem zo af en toe een 'leuk' filmpje voor hem te downloaden of een cd die die graag wil hebben. Heeft ie z'n geld zo terug verdient.

Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.

Verwijderd

Topicstarter
Goed idee Force van zulke ideeen moeten we er meer hebben. Maar wat hij een groot probleem vindt is dat wij anderhalfe jaar geleden isdn hebben genomen en dat kostte 500 piek. Dus als jullie goede argumenten daarvoor weten.

Verwijderd

Zorg gewoon dat je de kosten deelt met je vader. Daar zijn ze erg gevoelig voor. Mannen kijken namelijk als eerste naar het prijskaartje (eigen ervaring) dus als je die kunt verlagen, zal de stap wat minder moeilijk worden voor je vader.

Dus Pa, gewoon 50-50 met die jongen. en dan zijn jullie allebij tevreden.

• Chillout
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-09-2025
Zeg dat je een vriendin hebt in Finland, en dat je die minstens 1 keer per dag wil spreken, en het liefst nog via jullie webcam gesprekken houdt. Daarvoor heb je aardige bandbreedte nodig, dus zul je kabel moeten hebben...

(ja ik weet het... dom idee, maar ik weet even niets beters)

Verwijderd

Topicstarter
Nee inderdaad niet zo'n goed idee. Kom op jongens ik wil me pa dit laten lezen straks en dan moeten er wel een paar goede argumenten opstaan.

Verwijderd

Ok, zeg hem dat je nooit meer last hebt van het eeuwige inbelgedoe met kabel. Dat je vast kosten hebt per maand, dus goed in te plannen in de maandelijkse begroting. Minder gevoelig voor hackers en dat gezien de ontwikkelingen van internet hij vroeg of laat toch aan de kabel moet of ADSL (maar dat is veel duurder) en dus is hij eigenlijk goedkoop uit. Zoiets...

Verwijderd

Topicstarter
Thanks Kingjay aan zulke argumenten heb ik wat. Ik hoop dat er meer volgen.

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
zucht........eerst zit je me via icq lastig te vallen, en nu weer, foei :-)

1 Maar goed, laat hem een lijstje met top sites zien, en zeg hoe handig die wel niet zijn

2 Zeg dat internet onmisbaar is voor je algemene ontwikkeling en dat je er veel van leert

3 Als je later gaat werken heb je een voordeel omdat je dan precies weet hoe alles werkt

succes.....

Verwijderd

Topicstarter
Thanks allemaal. Maar hij blijft zeggen ja je komt toch niet boven die 50 uur met superweb dus we houden dat gewoon en we hebben net een half jaar geleden voor 500 piek isdn aan laten leggen en dan wil je nu dit weer?

Hebben jullie nog argumenten waarmee ik hem kan overtuigen?

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:39
In mijn geval, ik betaal niet voor kabel, ik krijg er geld bij! Hoe dat zit?

A) Als ik geen kabel had, dan kon ik niet zoveel mp3's downloaden en moest ik meer cd's kopen. (2cd's meer per maand is je kabelabbo al)
B) Als ik geen kabel had, dan moest ik alle spellen in de winkel kopen. (1 spel per maand is even duur als je kabelabbo)

Hetzelfde geld voor progamma's (photoshop=1700,-! ik heb het voor 1 cd'tje en wat stroom) en films. Oke dit mag dan wel niet, maarja dat zeg je er natuurlijk niet bij.

IJzersterk betoog niet?

Verwijderd

Topicstarter
Maar met superweb kan ik toch ook al gewoon alles downloaden.

• te(X)en
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-10-2024

te(X)en

plons...

Ik weet niet in welke regio je zit maar als je in UPC gebied zit moet je ff met de helpdesk (zucht) bellen en vragen naar aanbiedingen.
Die hebben ze altijd en ZE MOGEN OOK ONDERHANDELEN! Zorg in ieder geval dat je geen aansluitkosten betaalt en de 1e 3 maanden helft van abbo geld ofzo, ga dan nog heel lang twijfelen, komen ze vanzelf met aanbiedingen :)
Heb ik ook gedaan, werkte perfect en zal je vader ook wel leuk vinden.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
onderhandelen?!? wat boeit het die lui nou of jij wel of niet abonnee word??

Ik denk dat je beter argumenten TEGEN superweb kunt zoeken.. daar hoor je zo veel over dat het bagger is enzo..

Ik zou zo geen pakkende argumenten voor kabel hebben.. ik kan je wel vertellen dat het supersnel is, online radio, video, altijd online etc. etc. :P Met kabelinternet heb je pas ECHT internet :)

Verwijderd

Topicstarter
Nog meer argumenten?

Verwijderd

Ik zit met hetzelfde. een pa die ISDN heeft aangeschaft en eerst geen kabel wilde. Nou weet ik niet of je bij een gratis provider zit, want dan is ISDN wel redelijk. Ik heb zelf XS4all en dan kost een abbo je per maand 54,95. nou ik zit met telefoonkosten soms wel over de 300 piek per maand. Dus reken maar uit wat voor voordeel je met kabel behaald.
Enige nadeel: met isdn haal je tenminste altijd die 7k (of 15 als je dual belt) terwijl je met kabel (chello i.i.g.) soms wel onder de 1 duikt :(

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
met @home haal ik altijd 200KB/s :) (ok.. alleen van snelle sites)

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:31
ben je nu al twee weken aan het proberen om hem over tehalen, mischien kan je dan beter ophouden met zeuren (als het zo lang duurt geef ik je weinig hoop dat hij nog in gaat stemmen), en betaal gewoon dat geld dan zelf........ als het echt zo belangrijk voor je had je waarschijnlijk dat al lang gedaan?..... :(
Pagina: 1