Toon posts:

fan voor radeon 64 mb ddr

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
HOi, ik weet niet of het hier helemaal goed goed staat, maar ik probeer het toch.

Mijn fan van mij nradeon is helemaal stuk. heb hem er dus af moeten slopen. Het is een fan van 5 mm hoog en die is echt nergens te koop (display en conrad niet en wat computer winkels) Wie weet waar ik zo'n fan kan bemachtigen....

Ik heb wel een zware system cooler in me pc hangen en een kleinere case fan (van 120 mm 2500 toeren). Die kleien zat eerst direct onder me radeon, maar me netwerkkaart veroorzaakte problemen, dus moest die weer terug naar het 1e pc slot...
Een fan van 10 mm is ook al te groot (hoogte).

Wie o Wie heeft er een goed idee.

een blue orb is ook geen goed idee, want zo handig ben ik ook niet en ik ben redelijk goed in dingen stuk maken :(.

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Ik neem aan dat er geen garantie meer op zit? Je kunt toch altijd ff langs gaan bij de winkel waar je hem gekocht hebt om te kijken of zij misschien iets voor je kunnen doen. Als ze een beetje service leveren zullen ze het vast proberen.

Het is echter niet echt moeilijk op zelf iets te maken, een Blue Orb is wel 1 van de makkelijkste opties. Het moeilijkste zou dan zijn om de huidige fan er vanaf te halen (die zit toch geplakt op de Radeon?) ... misschien iemand in je omgeving die wat handiger is ;) ?

PC Specs

Verwijderd

Ik heb nog wel een fan voor je van mijn Powercolour radeon8500, die is nog redelijk schoon moet je wel ff de onderkant bijschuren kan je hem er zo oplakken.

Als je intresse hebt mail me ff met je gegevens op the_fur@donnyk.com dan stuur ik hem op.

Verwijderd

Topicstarter
thnx voor de reacties.