Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Verwijderd
Maar ziet er gelikt uit!
[b]Hoeveel heeft het je gekost?[/b]
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
het totaal +- 110 €Op dinsdag 14 mei 2002 22:55 schreef MasterOverdrive het volgende:
Ghehe lol, toen ik de eerste pic zag dacht ik
Maar ziet er gelikt uit!
[b]Hoeveel heeft het je gekost?[/b]
zo klein is het niet hoor dat lijkt maar de rad past net in me kast en de pomp is alleen om te testenOp dinsdag 14 mei 2002 23:12 schreef T-1o0o het volgende:
mooie kleine set
Game PC
van uit de slangen dan he
Game PC
Verwijderd
Dat er lucht in zit, is normaal. Maar ik dacht dat die via het reservoir weg ging. Als er lucht door de slangaansluiting aan de radiator kan, kan er toch ook water door?Op woensdag 15 mei 2002 00:20 schreef Shunt het volgende:
vraagje er komt soms nog lucht uit de rad hoort dit ???
van uit de slangen dan he
zo bedoel ik het niet bedoel met uit de slangen dat er dus lucht in de slangen met het water mee gaat ja het lucht gaat er wel uit via bakje met water maar er blijf veel lucht uit komen hoort dit hij lekt btw niet hoorOp woensdag 15 mei 2002 00:25 schreef Frank_N het volgende:
[..]
Dat er lucht in zit, is normaal. Maar ik dacht dat die via het reservoir weg ging. Als er lucht door de slangaansluiting aan de radiator kan, kan er toch ook water door?
Game PC
)
ik zie nu net dat het lucht er nu uit is hij draat nu zonder lucht beletjesOp woensdag 15 mei 2002 00:27 schreef Smurf het volgende:
Volgens mij kan er best nog wel wat lucht bovenin de radiator blijven hangen nadat je het geheel hebt aangezet. Als je de radiator een beetje draait, zodat de afvoerslang bovenin komt, moet de meeste lucht er wel uitlopen lijkt me.
Game PC
thnkzOp woensdag 15 mei 2002 00:30 schreef real_raichu70 het volgende:
ziet er mooi uit
Game PC
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Verwijderd
Het water gaat namelijk met een zig-zag door die radiator heen, dus achter allerlij hoekjes kan lucht blijven hangen. (in je koelblok ook trouwens !)
Je moet dus als je je pompje aanzet ff de radiator een paar keer omdraaien enzo om de belletjes eruit te laten, en dan moet het allemaal goed werken.
maar blok en water blijven koud
nu denk ik dat het aan mijn imitatie AS ligt maar wat hier aan te doen ???
en heeft iemant goede tips voor het maken van een reservoir
Game PC
Game PC
Game PC
Teveel/teweinig koelpasta??
wat voor een radiator hebbie??
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Ziet er compy uit maar hij is 6" x 6" x 2" dus..Op dinsdag 14 mei 2002 22:55 schreef DenniZ-X het volgende:
Compacte radiator, flex
Intel 80486 Dx4, 100@158MHz 4x 32Mb EDO FP mem, Quantum Bigfoot 8Gb 3200RPM 256KB/cach VESA-Localbus 2Mb Tseng Labs ET4000 Windows95usb www.Professor-Botje.nl
Weg met die Asus Probe!! Zoek MBM5 op die is veel beter, MAAR wel lastiger om in te stellen.
Suc6.
Nu is dat dus niet het geval en kan het zijn dat de sensor onder je cpu gewoon de lucht temp daar meet, maar dat je cpu op misschien 35C zit.
Wat voor cpu heb je eigenlijk?
Oh laat maar ik zie het al. Met water zou je denk ik niet boven de 40C kunnen zitten, tenzij er echt iets mis is.
Haal bij de blokker ofzo een LCD temp sensor en plak die eens naast je cpu, dan krijg je een betere waarneming.
[topic=496084/1/25]
Game PC
Zorg er dan voor dat ik geen kruisjes zietOp donderdag 16 mei 2002 07:25 schreef Shunt het volgende:
ok het problem isn u proc doet hetn iet meer
[topic=496084/1/25]
![]()
![]()
Endoria is namelijk al een poosje plat.
(voor de plaatjes dan)
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Op zondag 23 juni 2002 21:27 schreef klaasbram het volgende:
[..]
Zorg er dan voor dat ik geen kruisjes ziet
Endoria is namelijk al een poosje plat.