Toon posts:

geforce 4Ti 4200 goedkoop of toch niet???

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zeg ik had een vraagje jongens.

Is de Geforce4 4200 Ti nou echt een goede kaart om aan te schaffen ik draai nu een PC met een Geforce 2MX 64 MB.

zal ik daardoor wel prestatie ervan zien als ik zo'n kaart koop?

Ik wilde graag jullie mening ervan horen.

P.s. ik heb ook een AMD Athlon t-bird 1400 en ik ben ook van plan deze te veranderen naar een AMD xp 1800+ zal ik daar ook prestatie veranderingen in zien.

Ik draai spellen zoals C&C renegade en soldiers of fortune 2 en Dungeon siege 2 enz... de nieuwste spellen dus.

Maar kijk me specificaties maar en vertel mij maar eens of ik hiermee wel een goedekoop doe. :9

P.s. de titel moest zijn:

Geforce 4 4200 Ti goedekoop of niet???

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06 10:20

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Ja hoor een goede keuze voor je systeempje alleen nog DDR ernaast en :9 gaan met die banaan :)

Turn it off and on again.

• BeaM-R
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:20

BeaM-R

Powerrrrr

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:45
Is de Geforce4 4200 Ti nou echt een goede kaart om aan te schaffen ik draai nu een PC met een Geforce 2MX 64 MB.

zal ik daardoor wel prestatie ervan zien als ik zo'n kaart koop?
Yep dat merk je zeker!
P.s. ik heb ook een AMD Athlon t-bird 1400 en ik ben ook van plan deze te veranderen naar een AMD xp 1800+ zal ik daar ook prestatie veranderingen in zien.
Niet zo heel erg veel hoor...
Ik draai spellen zoals C&C renegade en soldiers of fortune 2 en Dungeon siege 2 enz... de nieuwste spellen dus.
Dungeon Siege 2 bestaat niet :+
Geforce 4 4200 Ti goedekoop of niet???
Yep zeker weten!

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Oke dan maar ik wil er nu 1024 DDR ECC registred dane elec kopen Cas 2 hopelijk als die er zijn

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 14 mei 2002 23:07 schreef -]MaRc0[- het volgende:

[..]

Yep dat merk je zeker!
[..]

Niet zo heel erg veel hoor...
[..]

Dungeon Siege 2 bestaat niet :+
[..]

Yep zeker weten!
Pardon je hebt gelijk dungeon siege gewoon bedoel ik ben in de war
ik heb zoveel spellen al dat ik de weg kwijt raak hier hahahahaha.

Al die eerste en tweede en derde en iede delen van spellen ppfffff.

• Dennis van der Stelt
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 17:57
Ik zie door de bomen het bos niet meer...

GeForce 4200, 4400 en 4600

Nu is die 4600 wel érg duur, maar 4200 gaat nog wel.

En nog één, als er S-VHS in zit, kan ik toch mijn analoge videocamera erop aansluiten? En kan ik dan ook beelden opnemen op m'n computer? En als er TV-OUT op zit, heb ik die dan nodig om 't gebeuren weer op te nemen op videorecorder???

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 13:50

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 14 mei 2002 23:08 schreef THEONLYONE het volgende:
Oke dan maar ik wil er nu 1024 DDR ECC registred dane elec kopen Cas 2 hopelijk als die er zijn
Waarom ECC? 1GB ram is wel leuk, maar waarom zou je ECC willen hebben? Voor belangrijke servers is ECC wel goed, maar voor thuisgebruik is het even nuttig als 512 MB geheugen onder windows 95. En dan ook nog eens registered geheugen? Daar heb je alleen wat aan als je een dual plank hebt of als je 3 of 4 dimms wilt plaatsen. (lijkt me zware overkill als je dan 3 of 4 x 1GB gaat plaatsen)

Als je snel geheugen wilt hebben (dat wil je wel aan het cas2 te zien) dan zou ik normaal geheugen nemen, geen registered en geen ECC. Gewoon 2 x 512MB crucial cas 2 ofzo.

Anders is het gewoon zonde van je geld (heb je het prijsverschil gezien tussen 2x512MB en 1x1GB?) en het bied echt niks extra's.

Verwijderd

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/204235#welkevk

en er staan op got al zat reacties over deze kaart.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.