gforce2 t200 graphic max prob

Pagina: 1
Acties:

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-08 08:59

T-8one

take it easy, take a sisi

Topicstarter
keb in m'n pc een siluro gforce2 t200 zitten. en nu kreeg ik bij deze kaart het tooltje Graphic Max, om de core freq en de mem freq iets te veranderen. ik heb overal gelezen dat je dit altijd kunt doen met ongeveer 10% als je de rest standaard houd (zonder extra cooling enzo). dus ik heb dat gedaan.
maar als ik m'n pc nu opnw opstart staat de memory freq op 89 mhz en das niet echt veel vind ik want ik had um op 177mhz gezet voordat ik de pc opnw opstartte.
ik heb al van alles geprobeerd (de optie 'apply these settings at startup' aangevinkt, alles weer op standaard gezet) maar niets lijkt te helpen elke keer als ik de pc opnw opstart staat de mem freq weer op 89 mhz.
hoe zorg ik ervoor dat de door mij veranderde waarden blijven gelden, ook nadaat m'n pc opnw is opgestart.
de waarde van de core freq blijft wel staan.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Verwijderd

probeer het eens met een nieuwe bios en driver en de nieuwste versie van dat proggie misschien lukt het dan.suc6

Verwijderd

zit misschien een beveiliging op in de vorm van een jumper? hebbik op een cd-writer ook eens gehad. firmware update draaien, 'update completed' en vervolgens dezelfde (ouwe) troep nog draaien.. daarna de readme gelezen en jumper verzet en update gedraaid en jumper weer truggezet en hoera 8)

• T-8one

T-8one

Topicstarter
jaha, die bios update heb ik ook al geprobeerd.
alleen het flashen van de bios lukte niet omdat ik volgens dat programma'tje en verkeerde bios versie had, terwijl ik toch echt wel de goede had volgens de site van m'n videokaart.

en die jumpers (ik ben niet zo bekend met overklokken) hoe werkt dat waar kan ik daar info over vinden?

• T-8one

T-8one

Topicstarter
nou nou tweakers niemand?

• IJzerboot
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-07 09:33
aardig blijven, anders reageert er helemaal niemand.
En het kan even duren, staat in de Faq. Dus lees die even door voordat je reageert.

Staat er niks in de manuals van je videokaart en/of dat programmatje dat je gebruikt? Ook niet op de websites?

• T-8one

T-8one

Topicstarter
ik heb de manuel goed doorgelezen en exact gedaan wat daarin stond.

ik hoopte eigenlijk dat er iemand zou reageren die grapic max ook heeft gebruikt voor het overclocken van z'n gforce2.
en mij er iets meer over kan vertellen.

Verwijderd

Op dinsdag 14 mei 2002 22:31 schreef kareltje_de_grote het volgende:
keb in m'n pc een siluro gforce2 t200 zitten.
Moet dat niet zijn: GeForce 2 MX200 ?

• T-8one

T-8one

Topicstarter
Op donderdag 16 mei 2002 14:58 schreef _laaf_ het volgende:

[..]

Moet dat niet zijn: GeForce 2 MX200 ?
neuy het is een: abit siluro GeForce t200 (wel een mx200 chipset) met tv-out vandaar de t.
maar in prencipe is het hetzelfde als een mx200 dacht ik.

Pagina: 1