het lijkt me wel een leuke game, maar ik zie het meer als add-on, dan een nieuw spel
ook vond ik de eerste rainbow six nog de beste,
maar ik ga deze zeker wel es uitproberen
Geen 1 pc game kan het niveau van een tom clancy boek evenaren, da's vrij onmogelijk if you ask me.
www.simsport-racing.com
Niet echt een spel waar ik naar uitkijk ofzow maar misschien een keer tussendoor
dat veranderdt weer een hoop, was ik ff vergeten
wat dat betreft is dit spel dan toch meer dan een 'add-on'
nu gaat ik em zeker spelen, aangezien de engine van GR een stuk beter is
Zeg maar of ie leuk is dan download ik hem ook ffOp dinsdag 14 mei 2002 22:45 schreef Crash-Override het volgende:
ach verrek jah, dat was het spel dat gebruikt maakte van de Ghost Recon engine
dat veranderdt weer een hoop, was ik ff vergeten
wat dat betreft is dit spel dan toch meer dan een 'add-on'
nu gaat ik em zeker spelen, aangezien de engine van GR een stuk beter is
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
Leuk genoeg voor een paar uur speelplezier.
greetz
Verwijderd
Iedere keer dezelfde interface, iedere keer dezelfde bewegingen en wapens, kunnen ze deze niet beter als een uitbreiding uitbrengen
Mocht ik het compleet verkeerd hebben, zeg het dan ff, mischien zal ik het spel dan nog een keer proberen.
Verwijderd
Het voelt een beetje Rainbow6 achtig aan maar met betere graphics dan Ghost Recon
Verwijderd
Hehehe ik ga nu ff werken post vanavond wel wat screensOp woensdag 15 mei 2002 11:31 schreef SaSReCoiL het volgende:
post jij dan ff wat screens?
Dus dat wordt nog wachten voor je
Verwijderd
Lekkkere go-and-shoot-all game!
Verwijderd
dat ben ik niet met je eens.. onder een go-and-shoot-all game versta ik eerder zoiets als Tactical Ops of UT..Op woensdag 15 mei 2002 11:35 schreef lucifer2 het volgende:
Lekkkere go-and-shoot-all game!
das rondrennen en knallen, dit niet echt
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.
Verwijderd
Misschien moet je is bij controls kijken?Op dinsdag 21 mei 2002 14:01 schreef SPOXER het volgende:
vraag kun je ook bukken ik heb allen toetsen al geprobeert.
Zit dat soort stuph erin? Wel koel eiglijk, heb dat soort spellen nooit gespeeld, maar waardeer de boeken wel, en op dat speeltje begon die tech-dude (Noonan?) van Rainbow te leipen in Rainbow Six (het boek).Op dinsdag 21 mei 2002 19:25 schreef Headbanger het volgende:
en nog makkelijker als je dan ook de heartbeat sensor gebruikt...
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Helaas hebben ze het liggen op de grond weggehaald.Op dinsdag 21 mei 2002 20:01 schreef lill_cuz het volgende:
met c kan je bukken en staan
Okeej, dat doen ze in het echt ook niet bij SWAT arrestatieteams dus op zich is het wel realistisch.
wat heeft die linker gozer op de onderste screenie in zijn handen?Op vrijdag 24 mei 2002 13:36 schreef SPOXER het volgende:
nog ff wat screens.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
een nietmachine
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
een heartbeat sensor. Als je dit apparaat gebruikt kun je zien waar de vijanden zich bevinden op de kaart.Op vrijdag 24 mei 2002 14:37 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
wat heeft die linker gozer op de onderste screenie in zijn handen?
een nietmachine![]()
hehehe, ok danOp vrijdag 24 mei 2002 14:54 schreef SPOXER het volgende:
[..]
een heartbeat sensor. Als je dit apparaat gebruikt kun je zien waar de vijanden zich bevinden op de kaart.
te laat
vond het eruit zien als zo'n automatische nietmachine
mjah, dit is dan ook de minder legale versieOp vrijdag 31 mei 2002 20:39 schreef SPOXER het volgende:
spel komt pas uit in europa in augustus. Dat heb ik ergens gelezen.
maar het is wel een kewl spel, vooral de engine is beter (die van GR dus)
Aap!
Iemand zin in een potje multiplayer?
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Verwijderd
ik heb em al uitgespeeldSPOXER schreef op 04 augustus 2002 @ 17:28:
stom heb ik nu ook gezien. Wie speelt deze game nu?
maar af en toe speel ik nog wel eens een missie
Het spel niet. Beetje heel erg Ghost Recon maar dan oranje schermpjes ipv groen
Verwijderd
Het is niet Raven Shield, maar voor die 30¤ vind ik het zeker okay!
value for money!
Ik speelde eerder: R6, Rogue Spear, Urban Ops, Covert Ops, Ghost Recon en Desert Siege.
Ik moet zeggen dat ik The Sum niet veel vind toevoegen aan die lijst. Het is niet zoals bijv . Ghost Recon is tov Rogue Spear (qua vernieuwende elementen). Het is een beetje meer van hetzelfde. De graphics zijn imho niet beter dan die van GR (en was dat wel zo dan wen je er snel aan). Geluid is wel iets verbeterd maar uiteindelijk is toch de gameplay die een game voor mij een must-buy en klassieker maakt. Ik vind SOAF zelfs wat meer naar de arcade-kant neigen.
Ik heb een beetje de indruk dat de mensen van Red Storm en Tom Clancy het hele idee iets te ver aan het uitmelken zijn (Black Thorn is daar een goed voorbeeld van). Men goochelt wat met nieuwe wapens, omgevingen en karakters en voila.....er is weer een nieuw spel.
Begrijp me niet verkeerd: ik ben een fan van het genre maar Red Storm blijft wel, naar mijn gevoel, erg lang erin hangen