Op dinsdag 14 mei 2002 23:10 schreven Dark_Insaniac en SaSReCoiL het volgende:
Deploy->powerplant->barracks->warfactory->ore refinery->ore refinery (ander verkocht)->warfactory->ore refinery-> airfield->ore refinery->warfactory->battle lab->ore refinery->ore purifier-> ore refinery's en warfactory's.
[..]
Met jouw taktiek zou je nooit in een quick match kunnen winnen omdat je teveel tijd verliest met het opnieuw bouwen van je ore refinery zo hebbenm die andere eerder een super weapon. Je moet gewoon beginnen tot je een war facory hebt en dan metteen 5 ore trucks en je hebt daarna altijd geld zat om dingen te maken. Ondertussen om je hele base in het begin allemaal pillboxen zetten zodat je een engineer rush kan voorkomen.
In het begin moet je IVF's maken met guardians erin dat is een erg goede defence. En voor de rest Battle Fortresse maken en daar zet je snipers, chrono legionares en guardian's in

Jullie taktieken zijn leuk, maar duidelijk wel voor beginners

, en ik zal het wel kunnen weten, stond nogal 6e in januari..
De eerste buildorder is aardig, maar waarom speel je ingodsnaam niet met de russen? de russen zijn gebouwt voor een tankrush/tanks pompen, zeker met een Indust plant. Wat Dark zegt over die ore refs, dat het nooit zal werken is helemaal niet waar, enige waar je op moet letten is dat je echt veel eerder naar je Blab zal moeten gaan.. Je vern**kt je techologie level hiermee, en dat zal er voor zorgen dat je verliest van een speler die wel upgrade, want hoe leuk grizzly's mogen zijn, Mirage sl88 grizzly's 10 grizzly's tegen 4 mirage, nou, teneerste zien veel mensen ze niet meteen

, das al 2 weg, en ten tweede kost het maar twee schoten van een mirage voor een grizzly.. Wat ook een grote fout is door meteen een Warfac te maken, je ligt dan echt achter economisch gezien, en dat zal je fout zijn, zeker omdat je tanks blijft pompen in het begin zal je economie er niet beter op gaan. En ff een vragie, hoe win jij van de russen?
Met jou Bo zal dat dus niet gaan

Rhino's winnen makkelijk van GRizzly's.
ennuh, dark, jij zegt dat zijn taktiek slecht is? De jouwe is (sorry dat ik het zeg, maar het is gewoon zo) grootste noob onzin die ik ooit gehoort hebt, Teneerste: Pillboxes? damn, als jij zoals je zegt je basis volzet met pillboxes, laten we zeggen 6? dan kost je dat 3000(!!!) credits. Dat is pas een achterstand in economie, en dan zeg je dat SaSReCoiL niet snel genoeg een superwep kan krijgen... Jij loopt nu zover achter met je economie, dat ik gewoon een stuk op je voor lig, check dit, 3000 credits is bijv, 1 war fac + air command, 1 ref + air command, dan heb ik al sneller tanks, + para drop, of meer geld + para drop, en jij hebt dan 6 pillboxes waar je niks mee kunt.. en dan denk jij nu misschien, haha! nu weet ik dat jij geen base defense heb tegen seal/engi rush, nou dat zal je vies tegenvallen, teneerste heb ik jou base al zodanig gescout dat ik meteen zie wat je aan het doen bent, ik zie dus dat je engi uit je barracks komt lopen, en dat er een IFV uit je War fac komt, Nou is het leuk met een engi, hij kan nie terug schieten.. en zeker niet tegen Gi's die leuk door men basis heen zitten, want 6 gi, = nogal altijd 1200 credits, en omdat ik je basis zie, heb ik ze alleen gemaakt als ik je engi rush zie aankomen. Kost mij dus niks, en jou een Engi+ifv. Nou denk jij,
nou zeg, dan geen engi rush, doe ik wel een Seal rush!! doen je gi meteen niks meer! zijn ze meteen dood
Lolz zeg ik dan! Teneerste ik neem aan dat je Amerika bent, want dan maar ik zowiezo al een Seal tegen paradrops, ben ik erg benieuwt wie er zal winnen in mijn basis, jou seal+ifv, of de mijne? Denk de mijne, want dan komen mijn rockies al, en die killen hem snel

. ennuh, jij maakt dubbel defense? Pillboxes + IFV-GGI ? Nou zeg, dat word leuk spelen tegen jou

Als je alleen maar defense gaat bouwen, dan ben je goed de lul. ennuh die Battle fortressen zijn leuk, maar wel eens overnagedacht hoe lang het duurt voordat jij 3 van die Bfortressen hebt vol met al die infatry? Chrono = 1500! sniper = 600, ggi = 400, en dan hopelijk daar 3 van, en dan ook nog eens een Bfortress ten waarde van 2000, dan samen word: 2000+1500+600+1200= 5300!! Woohoo

en dat is er dan eentje

denk dat mijn 5 mirage daar wel van zullen winnen?
zeker omdat een Bfortress ze meestal niet echt ziet staan

(en 5 mirage bouwen nogal wat sneller)
Nou werd hier om Build orders gevraagt, en nou hangt een Build order ontzettend af van de partij waar je tegen speelt, en op welke map je speelt.. maar ik denk dat mijn standaard build order toch wel dit zal zijn: Deploy - Power plant - barracks - Ore refinery - War factory - en vanaf hier kan ik twee kanten op, meestal zo, is het een map met gems of oil derricks, dan meteen door naar Air command,
zo niet dan nog een ore refinery - Blab, en meestal dan komen er mirage + prism aan, en niet te vergeten ondertussen, mensen pesten met rockies, en seals..
(je hoeft nie altijd voor Con yard te gaan met Seal, je kan ook gewoon Barrack opblazen, dat werkt goed niet omdat ze het zo erg missen of omdat het duur is, maar zeker als je 1 of twee keer herhaalt mensen "bang" worden, ze gaan heel erg op hun basis letten, en bijv allemaal pillboxen en sentry's maken.. zijn ze de lul

. En ik hoop ook dat jullie de Schort key gebruiken? (als Q W E R, H , S, T, K, L, teams natuurlijk

, en natuurlijk bookmarks..)
Oh noes.. No more TreinTijden :(