Toon posts:

Yuri's Revenge Tactieken?

Pagina: 1
Acties:
  • 227 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Eey mensen, zijn er hier ook mensen die Yuri's Revenge spelen? Zoja zeg ffkes welke kant (bv Allies/Sovs/Yuri).
En wat tactiekjes :) (bv Engineren, rush)

Thx

ik speel altijd met Allies, dan:

Deploy->powerplant->barracks->warfactory->ore refinery->ore refinery (ander verkocht)->warfactory->ore refinery-> airfield->ore refinery->warfactory->battle lab->ore refinery->ore purifier-> ore refinery's en warfactory's.

Ondertussen alleen maar tankies maken :D :D

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:35
heel veel vliegtuigjes, en dan in grote groep alles plat bombarderen :P

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-01 00:28

Nobby

Nuts!

Zo snel mogelijk een paar apc's maken, 1-tje volstoppen me t engineers en dan rushen. Met de lege APC leidt je de vijand af >:) )

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

• Crash
Op dinsdag 14 mei 2002 22:32 schreef DAlchemist het volgende:
Zo snel mogelijk een paar apc's maken, 1-tje volstoppen me t engineers en dan rushen. Met de lege APC leidt je de vijand af >:) )
sneaky >:)
dat doe ik ook wel es ooit met zo'n helicopter
volladen met engineers en tanya's, en dan zo de basis binnenstormen

Verwijderd

Op dinsdag 14 mei 2002 22:25 schreef SaSReCoiL het volgende:

Deploy->powerplant->barracks->warfactory->ore refinery->ore refinery (ander verkocht)->warfactory->ore refinery-> airfield->ore refinery->warfactory->battle lab->ore refinery->ore purifier-> ore refinery's en warfactory's.
Waarom?

• Tielenaar
  • Laatst online: 23-01 13:48
1000 rocketeers blijft goed werken hier

Verwijderd

Topicstarter
waarom ik verkoop?
dan krijg je geld terug,gewoon steeds ore refinerys maken en verkopen!

• Crash
Op dinsdag 14 mei 2002 22:42 schreef SaSReCoiL het volgende:
waarom ik verkoop?
gewoon steeds ore refinerys maken en verkopen!
ja, waarom :?
wat is het nut daar van?

Verwijderd

Op dinsdag 14 mei 2002 22:42 schreef SaSReCoiL het volgende:
waarom ik verkoop?
dan krijg je geld terug,gewoon steeds ore refinerys maken en verkopen!
Je krijgt minder terug dan dat je ervoor betaald hebt.

Verwijderd

Topicstarter
kijk je bouwt gewoon als het ware met die ore refinerýs naar het ore toe, en dan verkoop je die andere, omdat dan je miners naar die 1e die dicht bij het ore staat toe gaan, en als je ze verkoopt krijg je weer geld terug :D

Verwijderd

Op dinsdag 14 mei 2002 22:44 schreef SaSReCoiL het volgende:
kijk je bouwt gewoon als het ware met die ore refinerýs naar het ore toe, en dan verkoop je die andere, omdat dan je miners naar die 1e die dicht bij het ore staat toe gaan, en als je ze verkoopt krijg je weer geld terug :D
je kunt ook meerdere harvesters bouwen (goedkoper en als je er genoeg hebt heb je een constante stroom geld)

• Crash
Op dinsdag 14 mei 2002 22:44 schreef SaSReCoiL het volgende:
zeg dat dan meteen :P

massa actie: gewoon zoveel mogelijk mannetjes trainen
en dan gewoon een massa aanval
veel doden, maar succes verzekerd :+

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 14 mei 2002 22:47 schreef TheRed het volgende:

[..]

je kunt ook meerdere harvesters bouwen (goedkoper en als je er genoeg hebt heb je een constante stroom geld)
Kijk fout he!
Als jij oreminers maakt en ik maak tanks, dan heb ik zeg maar 3 tanks per oreminer die jij maakt. :) en als ik me ore refinery verkoop krijg ik er 600 voor terug, 2000-600= 1400 (net zoveel als je er 1 koopt in je warfac, maar wel ondertussen tanks maken he)

Verwijderd

Op dinsdag 14 mei 2002 22:48 schreef SaSReCoiL het volgende:

[..]

Kijk fout he!
Als jij oreminers maakt en ik maak tanks, dan heb ik zeg maar 3 tanks per oreminer die jij maakt. :) en als ik me ore refinery verkoop krijg ik er 600 voor terug, 2000-600= 1400 (net zoveel als je er 1 koopt in je warfac, maar wel ondertussen tanks maken he)
there u've got a point...

edit:
welke tanks maak je vooral??

Verwijderd

Topicstarter
in het begin zeg maar 7/10 van die gewone tankies dan wat ifv's stuk of 5, en dan weer gewone tankies weer ifv's en dan mirages :D echt 800 ofzo :P

edit: we kunnen wel ff spelen :)

Verwijderd

Op dinsdag 14 mei 2002 22:54 schreef SaSReCoiL het volgende:
in het begin zeg maar 7/10 van die gewone tankies dan wat ifv's stuk of 5, en dan weer gewone tankies weer ifv's en dan mirages :D echt 800 ofzo :P

edit: we kunnen wel ff spelen :)
Helaas, modemverbinding (ik woon hier *&#$#@ in een gat |:()
maar goed ik maak dus meestal een stuk of 15 prismtanks, een stuk of wat ifv, wat mirages. en dan nog wat poppetjes

Verwijderd

Topicstarter
jammer :(, maarja dat lukt ook wel jah :)

Verwijderd

Op dinsdag 14 mei 2002 22:25 schreef SaSReCoiL het volgende:
Eey mensen, zijn er hier ook mensen die Yuri's Revenge spelen? Zoja zeg ffkes welke kant (bv Allies/Sovs/Yuri).
En wat tactiekjes :) (bv Engineren, rush)

Thx

ik speel altijd met Allies, dan:

Ondertussen alleen maar tankies maken :D :D
Met jouw taktiek zou je nooit in een quick match kunnen winnen omdat je teveel tijd verliest met het opnieuw bouwen van je ore refinery zo hebbenm die andere eerder een super weapon. Je moet gewoon beginnen tot je een war facory hebt en dan metteen 5 ore trucks en je hebt daarna altijd geld zat om dingen te maken. Ondertussen om je hele base in het begin allemaal pillboxen zetten zodat je een engineer rush kan voorkomen.

In het begin moet je IVF's maken met guardians erin dat is een erg goede defence. En voor de rest Battle Fortresse maken en daar zet je snipers, chrono legionares en guardian's in :9

Verwijderd

Topicstarter
hmm toch verlies ik er niet veel :)

ff gamen? :)

• mesothelioom
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-02-2021
met RA2 vliegend personeel daar is niet veel tegen bestand, maar wel als eerste snel vliegend want je rocketeers sneuvelen nog wel eens door overdaad aan flak. In Yuri prism tanks en veel ondersteund door twee ivf met engineer. Mooi als die veteran zijn

there's no substitute for cubic inches : 472 cu cadillac

Verwijderd

Topicstarter
mwa ik vind lucht niet zo effectief :+

• mesothelioom
wel als je als eerste werk even de con yard opblaast.16 harriers kunnen best veel.Je moet ondertussen wel veel pillboxes neerzetten vanwege de massale aanval als er teveel kritieke gebouwen de lucht in gaan

Verwijderd

Topicstarter
voordat jij 16 harriers hebt ben je al dood :)

als je niet gelooft kennen we wel ff een potje doen :+

• mesothelioom
maybe sometime, maar zoals ik in dat andere topic al zei speel niet zoveel en zolang, maar misschien ooit in een vakantie of zo ( als ik die nog ooit krijg :( :( :( )

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-01 17:12

Wiebbe

<none />

Op dinsdag 14 mei 2002 23:10 schreven Dark_Insaniac en SaSReCoiL het volgende:

[..]

Met jouw taktiek zou je nooit in een quick match kunnen winnen omdat je teveel tijd verliest met het opnieuw bouwen van je ore refinery zo hebbenm die andere eerder een super weapon. Je moet gewoon beginnen tot je een war facory hebt en dan metteen 5 ore trucks en je hebt daarna altijd geld zat om dingen te maken. Ondertussen om je hele base in het begin allemaal pillboxen zetten zodat je een engineer rush kan voorkomen.

In het begin moet je IVF's maken met guardians erin dat is een erg goede defence. En voor de rest Battle Fortresse maken en daar zet je snipers, chrono legionares en guardian's in :9
Jullie taktieken zijn leuk, maar duidelijk wel voor beginners :P , en ik zal het wel kunnen weten, stond nogal 6e in januari..
De eerste buildorder is aardig, maar waarom speel je ingodsnaam niet met de russen? de russen zijn gebouwt voor een tankrush/tanks pompen, zeker met een Indust plant. Wat Dark zegt over die ore refs, dat het nooit zal werken is helemaal niet waar, enige waar je op moet letten is dat je echt veel eerder naar je Blab zal moeten gaan.. Je vern**kt je techologie level hiermee, en dat zal er voor zorgen dat je verliest van een speler die wel upgrade, want hoe leuk grizzly's mogen zijn, Mirage sl88 grizzly's 10 grizzly's tegen 4 mirage, nou, teneerste zien veel mensen ze niet meteen :P, das al 2 weg, en ten tweede kost het maar twee schoten van een mirage voor een grizzly.. Wat ook een grote fout is door meteen een Warfac te maken, je ligt dan echt achter economisch gezien, en dat zal je fout zijn, zeker omdat je tanks blijft pompen in het begin zal je economie er niet beter op gaan. En ff een vragie, hoe win jij van de russen?
Met jou Bo zal dat dus niet gaan :P Rhino's winnen makkelijk van GRizzly's.

ennuh, dark, jij zegt dat zijn taktiek slecht is? De jouwe is (sorry dat ik het zeg, maar het is gewoon zo) grootste noob onzin die ik ooit gehoort hebt, Teneerste: Pillboxes? damn, als jij zoals je zegt je basis volzet met pillboxes, laten we zeggen 6? dan kost je dat 3000(!!!) credits. Dat is pas een achterstand in economie, en dan zeg je dat SaSReCoiL niet snel genoeg een superwep kan krijgen... Jij loopt nu zover achter met je economie, dat ik gewoon een stuk op je voor lig, check dit, 3000 credits is bijv, 1 war fac + air command, 1 ref + air command, dan heb ik al sneller tanks, + para drop, of meer geld + para drop, en jij hebt dan 6 pillboxes waar je niks mee kunt.. en dan denk jij nu misschien, haha! nu weet ik dat jij geen base defense heb tegen seal/engi rush, nou dat zal je vies tegenvallen, teneerste heb ik jou base al zodanig gescout dat ik meteen zie wat je aan het doen bent, ik zie dus dat je engi uit je barracks komt lopen, en dat er een IFV uit je War fac komt, Nou is het leuk met een engi, hij kan nie terug schieten.. en zeker niet tegen Gi's die leuk door men basis heen zitten, want 6 gi, = nogal altijd 1200 credits, en omdat ik je basis zie, heb ik ze alleen gemaakt als ik je engi rush zie aankomen. Kost mij dus niks, en jou een Engi+ifv. Nou denk jij, nou zeg, dan geen engi rush, doe ik wel een Seal rush!! doen je gi meteen niks meer! zijn ze meteen dood >:) Lolz zeg ik dan! Teneerste ik neem aan dat je Amerika bent, want dan maar ik zowiezo al een Seal tegen paradrops, ben ik erg benieuwt wie er zal winnen in mijn basis, jou seal+ifv, of de mijne? Denk de mijne, want dan komen mijn rockies al, en die killen hem snel :P. ennuh, jij maakt dubbel defense? Pillboxes + IFV-GGI ? Nou zeg, dat word leuk spelen tegen jou :) Als je alleen maar defense gaat bouwen, dan ben je goed de lul. ennuh die Battle fortressen zijn leuk, maar wel eens overnagedacht hoe lang het duurt voordat jij 3 van die Bfortressen hebt vol met al die infatry? Chrono = 1500! sniper = 600, ggi = 400, en dan hopelijk daar 3 van, en dan ook nog eens een Bfortress ten waarde van 2000, dan samen word: 2000+1500+600+1200= 5300!! Woohoo :P en dat is er dan eentje :) denk dat mijn 5 mirage daar wel van zullen winnen?
zeker omdat een Bfortress ze meestal niet echt ziet staan :P
(en 5 mirage bouwen nogal wat sneller)

Nou werd hier om Build orders gevraagt, en nou hangt een Build order ontzettend af van de partij waar je tegen speelt, en op welke map je speelt.. maar ik denk dat mijn standaard build order toch wel dit zal zijn: Deploy - Power plant - barracks - Ore refinery - War factory - en vanaf hier kan ik twee kanten op, meestal zo, is het een map met gems of oil derricks, dan meteen door naar Air command,
zo niet dan nog een ore refinery - Blab, en meestal dan komen er mirage + prism aan, en niet te vergeten ondertussen, mensen pesten met rockies, en seals..
(je hoeft nie altijd voor Con yard te gaan met Seal, je kan ook gewoon Barrack opblazen, dat werkt goed niet omdat ze het zo erg missen of omdat het duur is, maar zeker als je 1 of twee keer herhaalt mensen "bang" worden, ze gaan heel erg op hun basis letten, en bijv allemaal pillboxen en sentry's maken.. zijn ze de lul :P. En ik hoop ook dat jullie de Schort key gebruiken? (als Q W E R, H , S, T, K, L, teams natuurlijk :P, en natuurlijk bookmarks..)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Verwijderd

Topicstarter
gamepje?

btw ik = geen noob :D

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

ik game graag :P
maar moet wel weer men ritme te pakke krijgen, heb sinds maart nie meer speelt..
dusseh, men nick is WiebbeXL..
dus add mee maar als buddy.

owja, moet eerst ff yuri reinstallen, kreeg weer die rare Boem bug :(
(na 15 sec alles boem :( )

Verwijderd

Topicstarter
weetje wat ook handig af en toe is, een engineer rush :D

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

hehe, engi rush kan soms goed werken..
wat een vriend bij me gedaan had, (terwijl ik net iets beter was dan hij was..) een engi maken, en gewoon echt laten lopen naar men basis, en hoepla men Conyard in.. Je merkt dat gewoon niet echt...
errug vreemd..

en ifv valt meteen op, maar zo'n rare engi loop rush soms niet :P (en niet al te duur wil het mislukken)

• BlubberZwijn
  • Laatst online: 28-01 09:02
Ik vind Yuri's Revenge veel minder leuk dan Red Alert 2, omdat je heel simpel een rush tegen kan houden...

Met Red Alert 2 gaat ook alles veel sneller, dat speelt veel fijner...
In de tijd dat je in Yuri's revenge 4 Rhino Tankjes hebt, heb je er in Red Alert 2 10....

Verwijderd

Topicstarter
uh wiebel welke server zit je nu, en heb je msn?

ik vind RA2 sneller ja, maar YR heeft meer units is stoer :D

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Hehe, ik speel meestal gewoon op europe..
maar dit sucks, he zeikt over men key..
men msn is img@wanadoo.nl..

• BlubberZwijn
  • Laatst online: 28-01 09:02
Het is leuk tegen NOOBS om (in RA2) een transport schip vol met demo truckjes te doen, en op elke een bom :).
Dan ontploft het hele kamp in 1 explosie, moet je echt een keer proberen ;) (moet er wel water in de map zijn)

Verwijderd

[..]

Kijk fout he!
Ehh klopt volgens mij niet.

Volgens mij kost je Ore Refinery je 1700 omdat je maar 300 terugkrijgt.

Je krijgt namelijk de helft van de bouwprijs en in dit geval is dit Ore Refinery - OreMiner= 2000-1400 = 600.
Die vervolgens weer door 2 en voila je krijgt maar 300 terug >:

/me bouwt ook altijd refineries want dan kan ik lekker tanks blijven pompen. Ben trouwens ook altijd Sovjet want die tanks van de allies zijn echt gewoon te zwak voor woorden.

Verwijderd

iedereen die zin heeft, ik ben altijd in voor een potje Yuri`s Revenge.

w.h.vanderbeek@chello.nl

Verwijderd

Op woensdag 15 mei 2002 08:58 schreef Wiebbe het volgende:

Hier Stond een lang verhaal
Ik was anders met deze taktiek wel 11 en stond daar ook een paar maanden dus zo mislukt net als jij het zegt is die taktiek ook niet. Als je er mee leert werken is het een goede taktiek en ik maak in het begin natuurlijk geen battle fortressen maar mirage tanks en prism tanks en daarmee aanvallen en dan ondertussen een sneaky battle fortress leger met andere vette tanks opbouwen en dat gewoon daarmee afmaken.

Dus geen een taktiek is echt het best maar als je ermee leert werken dan kan elke taktiek effectief zijn :9

Verwijderd

Alle technieken die hier staan die gaan af en toe goed maar probeer maar is gelijk op te bouwen met de tegen partij en als hij de atoombom bouwt bouw jij een chronosphere en dan heb ik je al gewonnen. Atoombom duurt iets van 8 min chronosphere in 6 misschien wel 5 en hij bouwt ook nog is sneller en in die tijd blijf je atoom autotje's bouwen en aan je defense werken en als je chronosphere klaar is dan warp je die autotje's in zijn basis en als je het goed doet dan spreid je ze alvast voordat je ze warpt en dan voor zijn construction yard en dan mag hij ze zelf af schieten >:)

En stel dat die atoombom nog intact blijft dan heb jij je force shield al klaar en als je die teller ziet springen naar 9 minuuten dan kijk je boven je basis boven in de map dan kun je al zien wanneer hij er aan komt en dan ga je naar je basis en dan schat je ongeveer waar hij tercht komt. Dan leg je je force shield neer en het enigste wat je kwijt kan raken is je barrack, power of war factory. Je construction yard is nooit in 1x kapot en je nuclear reactor ook niet.

En dan is kijken wie de meeste schade heeft >:)

Verwijderd

Topicstarter
En hoe vond je mijn noob tactieken :P
Ownde je wel :D

Verwijderd

ben altijd lybia.. met die demolition tanks.. die bouw ik veel + Apocalypsen...en dan stuur ik 1 voor 1 die demolution trucks naar zn kamp defense.. en daanra met apocolypsen... ben alleen niet zo goed in dat soort games :{... liever fps :P

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:00
Ik heb een tijdje in MSB clan gezeten, 1 van de beste clans in de periode januari tot maart.

De meeste taktieken die ik hier lees, zijn echt te stom voor woorden. De orefactory verkoop truuk is leuk, maar na twee keer sellen moet je zeker naar je tech-level toe. Allies hebben alleen aan de mirages, prisms en battlefortressen wat.
De soviets zoals al eeder gezegd is voor het pompen van tanks, ik kan in 4 minuten al een stuk of 8 á 9 hebben. Het beste soviet land is irak, een ander soviet land bestaat gewoon weg niet. Met een paar desolators kun je, als je een pro bent een heel leger aan mirages aan.
De echte yuri pro, die magnetron jugled alleen maar. met 4 magnetrons laten de top-spelers 8 of meer tanks in de lucht.

Ps. ben vandaag vrij..dus een gamepje is welkom

Verwijderd

Op donderdag 16 mei 2002 11:15 schreef Thund3rKn0L het volgende:
ben altijd lybia.. met die demolition tanks.. die bouw ik veel + Apocalypsen...en dan stuur ik 1 voor 1 die demolution trucks naar zn kamp defense.. en daanra met apocolypsen... ben alleen niet zo goed in dat soort games :{... liever fps :P
1 voor 1 naar de basis zou ik niet doen je haalt het meestal niet eens en als je het lukt dan heb je nog de leuke psychic tower die hem gewoon overneemt en dan kan die terug naar afzender.

Verwijderd

Topicstarter
idd lybia sux zeer veel en zeer harige nutts.

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op dinsdag 14 mei 2002 22:32 schreef DAlchemist het volgende:
Sinds wanneer zitten er APCs in yR?

• Olaf van der Spek
  • Niet online

[..]

Kijk fout he!
Volgens mij krijg je maar 300 terug (50%).

Verwijderd

Topicstarter
hmm ok, maar dan kun je wel tanks blijven pompen.

Verwijderd

Op donderdag 16 mei 2002 18:08 schreef OlafvdSpek het volgende:

[..]

Sinds wanneer zitten er APCs in yR?
Flak Tracks zijn APCs, en de Battle Tanks van de Allies zijn het ook

Verwijderd

Topicstarter
en de transport vliegtuig?

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 00:24 schreef SaSReCoiL het volgende:
en de transport vliegtuig?
Uiteraard, en de IFV ook min of meer :)

Verwijderd

Topicstarter
kee dan :D

• neggix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-12-2025
Ik bou altijd eerst veel Ore rifinery's, dan veel verdediging en dan ga ik verder op de aanval :P

Werkt altijd wel goed

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Verwijderd

Topicstarter
verdediging = tanks :D

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 11:00 schreef SaSReCoiL het volgende:
verdediging = tanks :D
Ben ik de enige die geen plezier heeft in dergelijke tactieken? .. Wat is de lol daar nou van? .. TankRushen noem ik niet echt een tactiek. Het is gewoon een wapenwedloop, en wie de meeste tanks bouwt wint het spel.

Ik bouw liever een mooie basis met walls, en defenses, en gebruik echte tactieken om de vijand af te slachten. Units basis binnensmokkelen, etc..

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Dat kun je wel leuk vinden, maar daar win je gewoon niet mee. En tanks, tanks, tanks is niet hetzelfde als tank rushen.

Je wint gewoon niet door het binnensmokkelen van een engineer.

Verwijderd

Topicstarter
het kan de battle zwaar omgooien.

Verwijderd

Op donderdag 16 mei 2002 11:59 schreef Iznogoud het volgende:

[..]

1 voor 1 naar de basis zou ik niet doen je haalt het meestal niet eens en als je het lukt dan heb je nog de leuke psychic tower die hem gewoon overneemt en dan kan die terug naar afzender.
Daarom speel ik ook niet tegen yuri's..!
Op vrijdag 17 mei 2002 13:58 schreef SaSReCoiL het volgende:
het kan de battle zwaar omgooien.
Als je een beetje verdeding hebt en je kijkt goed de map rond kan die engineer ook weinig...

Verwijderd

Topicstarter
mietje mietje!!

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 13:57 schreef OlafvdSpek het volgende:
Ik vind het wel leuk dat jij een engineer onderschat kwa invloed van het spel. Als je met een engineer bijv. je mcv overneemt kun jij wel fluiten naar de overwinning. Wat het volgende wat eraan gaat is dan je war factory en je kunt nog alleen maar infantry bouwen.

• Tom-my
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-05-2025

Tom-my

w03iz0rz

Hmm leuke tactiek in ra2 tegen de computer, is altijd met een zooitje vliegtuigen afgaan op de cy. Vervolgens ga je op de WF af. Einde verhaal voor de computer :9

Verder speel ik weinig online omdat ik niet de juiste versie hebt die dat ondersteunt.. *(HINT!)* :)

"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 14:19 schreef FanToom het volgende:
Hmm leuke tactiek in ra2 tegen de computer, is altijd met een zooitje vliegtuigen afgaan op de cy. Vervolgens ga je op de WF af. Einde verhaal voor de computer :9

Verder speel ik weinig online omdat ik niet de juiste versie hebt die dat ondersteunt.. *(HINT!)* :)
Daar is ook wel wat aan te doen >:) *(HINT)*

Gelukkig hoef ik daar niet op te letten heb alle C&C orgineel :7

Ik weet niet of ISDN snel genoeg is voor online RA2 te spelen?

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Op vrijdag 17 mei 2002 14:17 schreef Thund3rKn0L het volgende:
Als je een beetje verdeding hebt en je kijkt goed de map rond kan die engineer ook weinig...
Terwijl jij lekker de map aan het rondkijken ben kill ik bijvoorbeeld je harvesters.

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Op vrijdag 17 mei 2002 14:18 schreef Iznogoud het volgende:
Ik vind het wel leuk dat jij een engineer onderschat kwa invloed van het spel. Als je met een engineer bijv. je mcv overneemt kun jij wel fluiten naar de overwinning. Wat het volgende wat eraan gaat is dan je war factory en je kunt nog alleen maar infantry bouwen.
Ik denk dat jij niet weet hoe vaak iemand heeft verloren nadat die de vijandelijke construction yard had overgenomen.

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 13:57 schreef OlafvdSpek het volgende:
Dat kun je wel leuk vinden, maar daar win je gewoon niet mee. En tanks, tanks, tanks is niet hetzelfde als tank rushen.

Daar heb je gelijk in. Mijn basis red het niet tegen 120 tanks die in 1 klap aanvallen. Maar ik speel ook om tactiek en plezier, en niet alleen om te winnen. :)

Ik speel liever een goed tactisch potje zonder tankrushes waarbij ik verlies, dan dat ik continue tanks aan het maken ben, en vervolgens een tankrush doe. Ik kan daar de fun niet van inzien :)

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Wat is een goed taktisch potje dan?

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 15:57 schreef Iznogoud het volgende:

[..]

Daar is ook wel wat aan te doen >:) *(HINT)*

Gelukkig hoef ik daar niet op te letten heb alle C&C orgineel :7

Ik weet niet of ISDN snel genoeg is voor online RA2 te spelen?
Ja hoor dat werkt prima. Ik zit soms ook met een vriend van me via een LAN op het internet RA2 te spelen en die heeft ook ISDN en dat werkt echt PRIMA.

Zelf heb ik 56K en dat werkt ook prima.

Verwijderd

Hmmmm toch maar is een keer proberen >:)

Verwijderd

sasrecoil wat leuk je te zien! heheh voor tactieken moet je bij mij zijn, yuri is het beste met tactieken samen met de sovjets

Verwijderd

maak met yuri 3 gattlings tanks (gelijk nadat je een war factoyr hebt gemaakt) en dan gelijk je tegenstanders war factory aanvallen!

Verwijderd

ik heet c4champ op yuri

Verwijderd

Ik heb hem net geinstalleerd en de sp is wel erg kort :(.

(Is het trouwens illegaal om als je legale ra2 hebt hem toch download omdat je moeder de keukentrap op de blauwe cd had staan en de rode toch al niet werkte?) En nu kan ik niet upgraden :S

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

nou nou, toch maar ff een 1on1 tegen sasrecoil gespeelt..
moest men eer hoog houden,

eerste potje:
1-on-1 op when heck freezes over,
ik begon goed, naar het midden toe,
verw88 hij niet, dus kon meteen snel door bouwen,
ik kwam er uit als de winnaar,
sas wou een rematch ;)

tweede potje:
battle nog wat :P weet naam nie meer, weer 1-on-1.
Anyway, begonnen beide goed, maar ik gebruik veel meer
sneaky tactics, blies snel gebouwen op enzo, waardoor hij in
een achterstand kwam, hij had geld te kort, en ik begon mirage te pompen.. bij bouwde zichzelf nogal hard in met GI en tanks.. Nou ja, speelde lekker verder, hij kwam langzaam weer op gang, en sloopte steeds een van zijn gebouwen.. zodat zen geld goed achteruit ging, ging toen met een tanya in een IFV naar zen miners :P en boem, boem boem alle miners weg ;) daarna maake ik 12 vliegtuigen om zen Cy te pakken, mislukte helaas erg, was er 7 kwijt..
toen ging het de verkeerde kant op...

ik ben veels te laat begonnen met kratjes pakken, en kwam in geld nood, terwijl hij nog een hele plek ore had..
hij had toen veel meer tanks, en voerde een aanval uit met iets van 35 mirage.. ik had er net iets meer denk 40 ofzo, en won net met iets van 8 mirage over.. Had verder alleen nog maar heel veel GI's, en 2 prism tanks.. daarna ging het snel, hij kwam via het midden, pakte men tanks, en sl88 met basis :P

al met al hele goede potjes, en we waren het er over eens dat we aan elkaar gewaagt zijn :P

leuke potjes zijn dat trouwens :P

Verwijderd

nooit tegen mij gespeelt zeker :)

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

nope :)
zeker nie :P
jij speelt als... ?

Verwijderd

Vliegtuigen en booten gister nog gedaan :P gozer die hier zat samen met mij te lannen dacht dat ie had gewonnen ik hal ALLES verkocht behalve 1 kirov, hij had een komplete basis :P ik heb toch nog gewonnen wahhahaha echt humor :D je kan hem zelfs met 1 goede boot winnen !

Verwijderd

Topicstarter
ja ik en wiebbe hadden echt te gekke potjes !!

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 11:32 schreef SaSReCoiL het volgende:
ja ik en wiebbe hadden echt te gekke potjes !!
jammer dat mijn versie niet online wil :P anders >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 19 mei 2002 11:34 schreef Qorne het volgende:

[..]

jammer dat mijn versie niet online wil :P anders >:)
Dat hoor ik altijd >:)
mietjes :P

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 11:34 schreef SaSReCoiL het volgende:

[..]

Dat hoor ik altijd >:)
mietjes :P
OK regel jij ff dat ik online kan dan? stuur mij maar een werkende officeele versie over de post :P anders kom je hier toch lekker lannen :D

Nu weer ontopic pleas

Verwijderd

Topicstarter
Waar is jouw "lan" dan?
Btw jullie zijn toch niet uit op me P4 he? >:)
Staan ze daar met 8 man te w88.

[ontopic]
Wiebbe blies wel 5/6 oreminers flink op met een tanya!!
Dat deed pas pijn!! :(
[/ontopic]

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 11:47 schreef SaSReCoiL het volgende:
Waar is jouw "lan" dan?
Btw jullie zijn toch niet uit op me P4 he? >:)
Staan ze daar met 8 man te w88.

[ontopic]
Wiebbe blies wel 5/6 oreminers flink op met een tanya!!
Dat deed pas pijn!! :(
[/ontopic]
ow als je langs komt maken wij gewoon een lannetje :P ruimte zat bier en cola in de koelkast.

:P ,

Ik ga altijd met wat vrienden hier in het weekend gampies tegen elkaar doen, dus als er mensen zijn die dat ook willen je bent bij deze uitgenodigt !

Maar het lijkt mij zelf beter om nu verder te gaan waar het topic over ging "de tactieken voor Yuri's Revenge"
wil je langs komen icq:#59164422

Verwijderd

ik heb interresse hehe ik wil altijd buffy_owns nog weleens inmaken :)

Verwijderd

Topicstarter
Sorry.

Ontopic:

Tanys op oreminers werkt goed :(

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

haha :P
werkt masterlijk :)
maar ja, tegen een yuri of soviet toch wat minder.
dingen schieten aardig hard in groepen van 5 en 6 :P

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 19 mei 2002 13:17 schreef Wiebbe het volgende:
haha :P
werkt masterlijk :)
maar ja, tegen een yuri of soviet toch wat minder.
dingen schieten aardig hard in groepen van 5 en 6 :P
Ja klopT!!
Mirages zijn ook wel fijn hoor.

ps, kom op msn >:)
Pagina: 1