We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Welk gedeelte van de vraag begrijp je niet zo goed?Op dinsdag 14 mei 2002 22:26 schreef Flaman het volgende:
Ben ik nou zo dom of vraag jij je vraag zo krom?
Ik heb een PSD. Ik open die in photoshop. Ik klik een willekeurige layer. In dat layer staat een lijntje (met photoshop gemaakt). Nu wil ik graag de kleur van dat lijntje weten.
Zo wat makkelijker?
History is geen optie. Die verdwijnt namelijk als je photoshop afsluit en weer opnieuw opstart.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| ______
| |
| SLET |
|______|
==
==
==
(==) ________
\ \/ \
\ O O |
\ \____/ |
\__________/ |
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
prutserOp dinsdag 14 mei 2002 22:34 schreef Prammenhanger het volgende:
dropper/edit: pipetje? tsss....
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12______ | | | SLET | |______| == == == (==) ________ \ \/ \ \ O O | \ \____/ | \__________/

ram op f8 (komt je info venster naar voren)
aanklikken en op het gewenste ding klikken
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
* Rexomnium gaat zich maar verhangen of een kogel door zijn kop jagen.
//edit: ik heb het inmiddels wel door hoe het moet
Daar doen we het voorOp dinsdag 14 mei 2002 22:43 schreef RexomniuM het volgende:
//edit: ik heb het inmiddels wel door hoe het moet
Ja thx iedereen. Voelt het nou niet vreselijk goed voor jullie om weer iemand te mogen helpen. Heerlijk toch?Op dinsdag 14 mei 2002 22:47 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Daar doen we het voor
Ach, je begrijp wat ik bedoel
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Op dinsdag 14 mei 2002 22:57 schreef RexomniuM het volgende:
[..]
Ja thx iedereen. Voelt het nou niet vreselijk goed voor jullie om weer iemand te mogen helpen. Heerlijk toch?
*GNIFFEL*
Quote van Ozboz's onderverhaaltje:
"The Logical Song is niet van Solid Solution maar van Supertramp"
Supertramp=zeer vet en ook live, ik ben er afgelopen zondag in Ahoy naartoe geweest en ja, ze speelden ook The Logical Song. Maar ze begonnen met School en daar kan toch niks tegen op (zelfs Rudy niet).
[/off-topic]
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Je kan altijd nog in de politiekOp dinsdag 14 mei 2002 22:43 schreef RexomniuM het volgende:
* Rexomnium gaat zich maar verhangen of een kogel door zijn kop jagen.
![]()
Verwijderd
Op dinsdag 14 mei 2002 23:15 schreef Bosmonster het volgende:
[..]
Je kan altijd nog in de politiek
een goed boek voor n00bs (en niet-n00bs)
Photoshop Bible
/editOp dinsdag 14 mei 2002 23:23 schreef Flaman het volgende:
Moet ik toch even adviseren aan de topicstarter om met behulp van f1 alle knopjes en functies van photoshop door te gaan. Want dit was wel een heel basic vraag zeg maar.
een goed boek voor n00bs (en niet-n00bs)
Photoshop Bible
Laat maar.
Was flame van mijn kant.
Geweldig zeg..Op dinsdag 14 mei 2002 23:14 schreef Oogst het volgende:
[helemaal off-topic, maar ik moet er gewoon ff op reageren, sorry!]
Supertramp=zeer vet en ook live, ik ben er afgelopen zondag in Ahoy naartoe geweest en ja, ze speelden ook The Logical Song. Maar ze begonnen met School en daar kan toch niks tegen op (zelfs Rudy niet).
[/off-topic]
als ik iemand zo gek kon krijgen was ik er heen gegaan. Wist ook niet dat het was. Maar ik weet niet maar ik vond muziek echter toen. Net zoals je toen echt iets had wat bv qua kleding in was. Tegenwoordig boeit gewoon niets meer. Wat dat betreft is het zo identiteitsloos.
Op dinsdag 14 mei 2002 23:24 schreef RexomniuM het volgende:
[..]
/edit
Laat maar.
Was flame van mijn kant.
Op dinsdag 14 mei 2002 23:08 schreef Prammenhanger het volgende:
[afbeelding] *GNIFFEL*
Dit topic is gesloten.
![]()