Hoi,
Heeft iemand een van deze modellen reeds gekocht?
Ben benieuwd of je er zelfgebrande SVCD's op kunt afspelen.
Heeft iemand een van deze modellen reeds gekocht?
Ben benieuwd of je er zelfgebrande SVCD's op kunt afspelen.
P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB
Sony heeft per definitie problemen met het lezen van CD-R(W).Op woensdag 15 mei 2002 14:56 schreef Frijns.Net het volgende:
Inderdaad een idee.
Ff met de 'backup' naar de winkel![]()
Is natuurlijk wel de beste test.
Alles kan stuk.
Je bent toch niet echt zo triest geweest om het merkje te verwisselen voor een Sony merkje ?Op woensdag 15 mei 2002 15:32 schreef remco_k het volgende:
[..]
Sony heeft per definitie problemen met het lezen van CD-R(W).
Als ie het in de winkel wel doet zal het wel toeval zijn.
Als je die speler eenmaal gekocht hebt een een tijdje in gebruik dan gaat het steeds vaker niet meer werken.
Ga niet op de shit verhalen van de verkoper af want die zegt toch dat het "niet meer zo is." Allemaal leugens.
En ik zeg je: ik had het liefst een Sony DVD speler gehad want ik heb alles van Sony... nu heb ik ten einde raad maar een Pioneer gekocht, die doet ut in ieder geval goed...
Even het Pioneer logo eraf gepeuterd, Sony logo erop en voila... Past weer in de 19" Sony set... :-)
Alleen jammer dat het design iets anders is...
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Op woensdag 15 mei 2002 19:07 schreef tbusquet het volgende:
[..]
Je bent toch niet echt zo triest geweest om het merkje te verwisselen voor een Sony merkje ?
Alles kan stuk.
Verwijderd
Oke... Haal der maar 1Op donderdag 16 mei 2002 11:01 schreef wussy het volgende:
je kunt gerust de ns305 of ns405 kopen, deze ondersteunt echt het afspelen van cd-r/cd-rw, maar misschien ook belangrijk ze spelen ook mp3 cd's af.
dus de waarschuwingen van dat het niet zou kunnen kun je als onzin beschouwen.
Alles kan stuk.
Op zich leef ik helemaal met je mee,Op woensdag 15 mei 2002 15:32 schreef remco_k het volgende:
[..]
Sony heeft per definitie problemen met het lezen van CD-R(W).
Als ie het in de winkel wel doet zal het wel toeval zijn.
Als je die speler eenmaal gekocht hebt een een tijdje in gebruik dan gaat het steeds vaker niet meer werken.
Ga niet op de shit verhalen van de verkoper af want die zegt toch dat het "niet meer zo is." Allemaal leugens.
En ik zeg je: ik had het liefst een Sony DVD speler gehad want ik heb alles van Sony... nu heb ik ten einde raad maar een Pioneer gekocht, die doet ut in ieder geval goed...
Even het Pioneer logo eraf gepeuterd, Sony logo erop en voila... Past weer in de 19" Sony set... :-)
Alleen jammer dat het design iets anders is...
P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB
Jah, oke... zit wat in, ik doelde meer op het feit dat hij voor het afspelen van bepaalde CD-R(W)'s vanaf het begin meer moeite moet doen, daar merk je nix van.Op vrijdag 17 mei 2002 08:31 schreef cjdijk het volgende:
[..]
<knip>
Maar 1 ding heb je niet helemaal goed,
namelijk als van 1 bepaald soort cd in het begin wel werkt,
zal hij het na 5 jaar nog steeds doen.
En niet zoals jij beweert, dat hij het in de winkel
per toeval wel een keer zal doen,
en daarna steeds minder vaak die cd af kunnen spelen.
<knip>
Alles kan stuk.
Dell XPS 17 Intel i7 2630 Nvidia GT555 3Gb Hd1: OCZ Vertex 2 SSD 60 GB Hd2: 500Gb