Sony NS 305 en NS 405

Pagina: 1
Acties:

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:57
Hoi,

Heeft iemand een van deze modellen reeds gekocht?
Ben benieuwd of je er zelfgebrande SVCD's op kunt afspelen.

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:38

cjdijk

Hans favoriete radiostation

Ik heb zelf een andere Sony (725)
Hij speelt wel cdrw (tdk) maar geen cdr (tdk). :?
Kan best zijn dat andere soorten cdr's wel werken.
Ik zou zeggen, brand zelf een cdr,
en kijk in de winkel of die speler jouw zelf gebrande cdr speelt.

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

• rvrbtcpt
Inderdaad een idee.

Ff met de 'backup' naar de winkel :)
Is natuurlijk wel de beste test.

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:45

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Op woensdag 15 mei 2002 14:56 schreef Frijns.Net het volgende:
Inderdaad een idee.

Ff met de 'backup' naar de winkel :)
Is natuurlijk wel de beste test.
Sony heeft per definitie problemen met het lezen van CD-R(W).
Als ie het in de winkel wel doet zal het wel toeval zijn.
Als je die speler eenmaal gekocht hebt een een tijdje in gebruik dan gaat het steeds vaker niet meer werken.
Ga niet op de shit verhalen van de verkoper af want die zegt toch dat het "niet meer zo is." Allemaal leugens.

En ik zeg je: ik had het liefst een Sony DVD speler gehad want ik heb alles van Sony... nu heb ik ten einde raad maar een Pioneer gekocht, die doet ut in ieder geval goed...
Even het Pioneer logo eraf gepeuterd, Sony logo erop en voila... Past weer in de 19" Sony set... :-)
Alleen jammer dat het design iets anders is... :(

Alles kan stuk.

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Op woensdag 15 mei 2002 15:32 schreef remco_k het volgende:

[..]

Als je die speler eenmaal gekocht hebt een een tijdje in gebruik dan gaat het steeds vaker niet meer werken.
Ga niet op de shit verhalen van de verkoper af want die zegt toch dat het "niet meer zo is." Allemaal leugens.

En ik zeg je: ik had het liefst een Sony DVD speler gehad want ik heb alles van Sony... nu heb ik ten einde raad maar een Pioneer gekocht, die doet ut in ieder geval goed...
Even het Pioneer logo eraf gepeuterd, Sony logo erop en voila... Past weer in de 19" Sony set... :-)
Je bent toch niet echt zo triest geweest om het merkje te verwisselen voor een Sony merkje ?

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• remco_k

remco_k

Op woensdag 15 mei 2002 19:07 schreef tbusquet het volgende:

[..]

Je bent toch niet echt zo triest geweest om het merkje te verwisselen voor een Sony merkje ?
:) Hahahaha.. :) Nee natuurlijk niet! het Sony merkje is kleiner dan het Pioneer merkje! Dan blijft er alleen maar een lelijke plek over... Maar goed, ik zou het alsnog kunnen doen. Het heeft alleen niet zoveel zin, al was het al omdat m'n dvd speler en andere video tools en utilities in een "dichte" kast staan...

Alles kan stuk.

Verwijderd

je kunt gerust de ns305 of ns405 kopen, deze ondersteunt echt het afspelen van cd-r/cd-rw, maar misschien ook belangrijk ze spelen ook mp3 cd's af.
dus de waarschuwingen van dat het niet zou kunnen kun je als onzin beschouwen.

• mdev
  • Laatst online: 16-12-2025
Ik heb een NS-300, en die leest alleen maar een beperkt aantal CD-R's af. Met CD-RW's heeft ie totaal geen problemen :?

• rvrbtcpt
Iemand enig idee of er een site is waar dit soort dingen op staat. Op de site van de fabrikant kan een DVD speler alles behalve afwassen dus daar geloof ik niet veel van.

• remco_k

remco_k

Op donderdag 16 mei 2002 11:01 schreef wussy het volgende:
je kunt gerust de ns305 of ns405 kopen, deze ondersteunt echt het afspelen van cd-r/cd-rw, maar misschien ook belangrijk ze spelen ook mp3 cd's af.
dus de waarschuwingen van dat het niet zou kunnen kun je als onzin beschouwen.
Oke... Haal der maar 1 :)
Een gewaarschuwd mens telt voor 2 en bij tweakers voor 12...

Alles kan stuk.

• cjdijk
  • Laatst online: 08:38

cjdijk

Hans favoriete radiostation

Op woensdag 15 mei 2002 15:32 schreef remco_k het volgende:

[..]

Op zich leef ik helemaal met je mee,
ik heb zelf ook Sony gekozen omdat mijn overige apparatuur ook van Sony is.
Maar 1 ding heb je niet helemaal goed,
namelijk als van 1 bepaald soort cd in het begin wel werkt,
zal hij het na 5 jaar nog steeds doen.
En niet zoals jij beweert, dat hij het in de winkel
per toeval wel een keer zal doen,
en daarna steeds minder vaak die cd af kunnen spelen.

Mijn vermelding van dat cdrw's WEL spelen
en cdr's niet spelen blijft een feit,
zie ook de replay van o.a. mdef.
Bij mij speelt hij gebrande Videocd's (cdrw) goed af,
en die van mij heb ik al 2 jaar.

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

• remco_k

remco_k

Op vrijdag 17 mei 2002 08:31 schreef cjdijk het volgende:

[..]

<knip>
Maar 1 ding heb je niet helemaal goed,
namelijk als van 1 bepaald soort cd in het begin wel werkt,
zal hij het na 5 jaar nog steeds doen.
En niet zoals jij beweert, dat hij het in de winkel
per toeval wel een keer zal doen,
en daarna steeds minder vaak die cd af kunnen spelen.
<knip>
Jah, oke... zit wat in, ik doelde meer op het feit dat hij voor het afspelen van bepaalde CD-R(W)'s vanaf het begin meer moeite moet doen, daar merk je nix van.
Maar als na verloop van tijd (zeg een jaar) de laser ietwat aangeslagen begint te raken, of er ligt een laag stof op,
of hij begint te slijten,
zal hij het eerst stoppen met het afspelen van CD-R(W)'s want die kan hij dan niet meer lezen.
Andere merken hebben minder moeite met het lezen van CD-R(W)'s dus die zullen bij een vuil geworden lens of slijtage (tot op zekere hoogte natuurlijk) nog steeds alles lezen.
Het lijkt trouwens wel of de CD producten van Sony allemaal dit soort nadelen hebben, maar daar heb ik geen "bewijzen" voor.
Overigens maakt Sony echt wel goede spullen hoor, je moet alleen ff opletten wat je koopt, veel rondvragen en uitproberen en zeker niet het goedkoopste kopen.
Zo heb ik al een eeuwigheid (kweenie, iets van 7 jaar ofzow) een portable MD-recorder die veel gebruikt word, dat ding blijft gewoon werken en kwalitatief perfect! :D :o

Alles kan stuk.

• marenk_vos
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-07 13:21
Als je die sony dvp ns 305 hebben wilt, ze hebben via postbank.nl een aktie, ze wilde eerste de ns 300 leveren voor 200 euro maar door het succes van de aktie krijg je de ns 305 en 4 gratis dvd's voor

200 euro!!!!!

Dell XPS 17 Intel i7 2630 Nvidia GT555 3Gb Hd1: OCZ Vertex 2 SSD 60 GB Hd2: 500Gb

Pagina: 1