Toon posts:

de mooiste, krachtigste en de beste laptop is...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik krijg binnenkort een laptop van mijn werkgever. mijn werkzaamheden is webdesignen (photoshopen/flash/vector ontwerpen etc...) en daarnaast doe ik ook heel veel aan java programeren (dus veel debuggen) en dus ook veel met dbase werken (IBM db2). Ik ben op zoek naar een hele goei laptop (qua performance). toch vind ik uiterlijk ook heel erg belangrijk.

Dus, mijn vraag hiermee is, heb je enig aanrader voor mijn dilema??

alvorens dank,
Rizky Wahyudi.
:)

Verwijderd

budget ????

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

mooi en krachtig?

iBook of PowerBook G4 dus :)

De krachtigste laptop die je momenteel kan krijgen om te photoshoppen en zeker de mooiste...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Topicstarter
ow ja...budget is niet van belang als het maar niet hoger is dan € 7000,- (redelijk prijs toch??) ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 14 mei 2002 22:12 schreef Mooooody het volgende:
mooi en krachtig?

iBook of PowerBook G4 dus :)

De krachtigste laptop die je momenteel kan krijgen om te photoshoppen en zeker de mooiste...
Ben zeker met je eens, powerbook is een van de mooiste/krachtigste laptop. Voor designen is zeker geen twijvel aan, maar de vraag is of IBM Visual Age For Java goed zal goed werken in dit omgeving...en of DB2 kan 100% werken en connecten met iSeries(as400) etc...etc...etc...

maar ik zal dit(powerbook) aan mijn manager voorstellen... :)

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

Op dinsdag 14 mei 2002 22:25 schreef dodol het volgende:

[..]

Ben zeker met je eens, powerbook is een van de mooiste/krachtigste laptop. Voor designen is zeker geen twijvel aan, maar de vraag is of IBM Visual Age For Java goed zal goed werken in dit omgeving...en of DB2 kan 100% werken en connecten met iSeries(as400) etc...etc...etc...

maar ik zal dit(powerbook) aan mijn manager voorstellen... :)
alle windows programma's zouden goed moeten lopen met PC emulator software...
dan draaien de meeste programma's/spellen nog sneller dan onder een Windows laptop (PowerBook 600 mhz vergeleken met PIII 1 Ghz, mijn oom heeft beide)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Sander0105
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:11
En de nieuwe laptops met p4 processoren?? Ik heb er al een gezien met een 2,4 gig en een ati radeon mobile 7500, die was echt super snel :)

tja...

Verwijderd

Op dinsdag 14 mei 2002 22:32 schreef Mooooody het volgende:

[..]

alle windows programma's zouden goed moeten lopen met PC emulator software...
dan draaien de meeste programma's/spellen nog sneller dan onder een Windows laptop (PowerBook 600 mhz vergeleken met PIII 1 Ghz, mijn oom heeft beide)
wh00t, dat is wel heel vet... moet ook maar eens gaan sparen.. wat kost dat ?

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

Op dinsdag 14 mei 2002 23:13 schreef Sander0105 het volgende:
En de nieuwe laptops met p4 processoren?? Ik heb er al een gezien met een 2,4 gig en een ati radeon mobile 7500, die was echt super snel :)
Tja, en dan heb je een grote rugzak nodig om de accu mee te slepen :P

Verwijderd

Waar heb je die gezien dan, en hoe GROOT is ie, hoeveel accu's zitten erbij enzovoorts. Dit kan nog helemaal niet man.

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-03 10:18
Dell inspiron 8200,
Vette P4 Processor
Ati radeon 7500 met 64 MB DDR
60 Gig schijf
kristalhelder 15" tft 1600x1400 scherm
Gig MB PC 2700 Geheugen

<7000 euro, wat wil je nog meer ;)

http://www.dell.nl

Verwijderd

idd ga eens kijken bij dell!

Verwijderd

Op woensdag 15 mei 2002 20:22 schreef Cereal het volgende:
Dell inspiron 8200,
<7000 euro, wat wil je nog meer ;)
Het is voor zijn werk, niet om thuis filmjes mee te kijken. Ga voor de Latitude C840. Dat is het zakenmodel met 3 jaar on-site garantie en keigoede kwaliteit.

P4 1.8
15,1" TFT 1600x1200
64mb videokaart
1 gig ram
60 gig harddisk
cdr/dvd
nic/modem

5047 euro.

Verwijderd

Sony Vaio GRX316SP :9~
Omschrijving Pentium 4 - 1.7Ghz
512Mb
40Gb
16.1 inch :7
CD-RW/DVD
Windows XP Pro
Prijs incl.. BTW € 4.246,00 :)

http://www.sallandautomatisering.nl/ :Y)
Pagina: 1