Toon posts:

Kretzende bak met HalfLife...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Maaijz... Ik heb dus een probleempje: me bak kretzt telkens als ik aan het HL'en ben (dat is het bruutste spel ooit, als je het niet kent... grrrr). Hij ken wel dagen, wat zeg ik weken! stabiel een koetje draaien... Enige ideeën?

Systeem:
Asus A7V + tbird 800@800 (909 ken ook)
Viper 770 (TNT 2 dus)
128Mb PC133-geheugen
20 gig en 13 gig ata-66 HD's
Netwerkkaart (in @home-netwerk met Linux-server)
Miro PCTVPro
SB Live Platinum

Nappie out

Verwijderd

je bak wat??? :)

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
Kretzen? :?

• Renkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:51
Crashen:)

gebruik ff de 6.27 drivers (www.3dchipset.com heb ik ze weg) en zet bij opengl setting v-sync op OFF by default voor hl

• Renkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:51
Crashen:)

gebruik ff de 6.27 drivers (www.3dchipset.com heb ik ze weg) en zet bij opengl setting v-sync op OFF by default voor hl

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Misschien makkeluk om even te vermelden welk OS je draait?

Verwijderd

Nog een slacht offer...:P

Nou ja...ik had het dus ook. WinME ging niet echt 1x gelukt. En Win2K wou niets doen. En nu met Win89FE gaat het wel.

En dat is er nog de TNT2..nou niet de HL kaart bij uitstek. Geen van de viper-serie was daar echt goed voor.:P

Dus een tip is zet windows89 erop als die er niet op stond al.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, was een beetje in een melige bui: kretzen = crashen idd. Heu, ik draai inderdaad nog steeds windhoos 98 SE. Ik ga zo straks (na diablo 2 har har) eventjes proberen.. Be back later!

Verwijderd

Topicstarter
Het heeft niet mogen werken die drivers. Ook die kaart in een compleet andere bak zetten gaf geen goed resultaat. Helaas, maar die gaat terug naar de winkel! Of hebben jullie nog andere ID'en?

Verwijderd

Topicstarter
Tha Sollution:

VERVANG je tbird 800 met een duron 600! Grrr stelletje aso's weer bij de winkel: ja, de tbird is zooooo veel beter! kreeg ik een tbird 800 (nou krijgen..), maar die deed het dus niet met HL. Me duron er voor de gein inknallen: en JA hoor! en wédden dat ik die 600 ook op 800 kan laten draaien? Stelletje...

Naja, me probleem is opgelost.. Bedankt iig!!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:48
TNT2 niet geschikt voor Half-Life? Hier heeft het een jaar lang zonder problemen gedraait (Viper V770u), nu weer een N'Vidia chipje en weer zonder problemen.
En Thunderbird 800 blaast hier ook vrolijk mee :)
Maar goed, tis al opgelost zie ik.

Flickr | Lego collectie

Pagina: 1