Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Weet je zeker dat je de module hebt gecompiled als module? Als je hem inbakt kun je hem ook niet modproben 
Depmod -a -q wil ook nog wel eens helpen:
typ ook eens dmesg in een shell en kijk of er iets met USB bij staat. Post het even hier
Depmod -a -q wil ook nog wel eens helpen:
code:
1
2
| depmod -a -q modprobe usb-uhci |
typ ook eens dmesg in een shell en kijk of er iets met USB bij staat. Post het even hier
edit:
euh.... kernel 2.4.29??? is die nieuw? volgens mij is 2.4.18 de nieuste en 2.4.19 in beta stadium.
euh.... kernel 2.4.29??? is die nieuw? volgens mij is 2.4.18 de nieuste en 2.4.19 in beta stadium.
type foutje
en nu hard ingebakken om te kijken of die het wel doet
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Verwijderd
gentoo-sources-2.4.19r1 gaf bij mij ok problemen met usb
de gewone 2.4.19 niet dus kijk eens welke je juist draait..
Een gewone 2.4.19? 2.4.19 zit nog in de pre-releases, dus dit is een niet-stabiele versie. Ik zou een stapje terug doen naar 2.4.18. Deze draait bij mij zonder problemen.Op woensdag 15 mei 2002 00:48 schreef LaSAR het volgende:
gentoo-sources-2.4.19r1 gaf bij mij ok problemen met usb
hij draait nu gewoon, was een ander probleempje... denk dat het aan het vergeten van het recompilen van de complete kernel lag....
Pagina: 1