Toon posts:

probleem met SoF

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Als ik Soldier of Fortune wil spelen, krijg ik de volgende foutmelding: "Error during initialization" en het spel start niet op.

Opnieuw installeren werkt niet... HELLUP !!!

Verwijderd

Als je toevallig een Tnt2 kaartje hebt, wil het wel eens helpen om andere drivers te installeren.

Loste bij mij het probleem op.

• Unex
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
kep een geforce en idd, na veel geklott bleek bij mij ook een nieuwe driver install (van mijn videokaart) de oplossing te zijn

specs

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een TNT2 maar nieuwe drivers lossen het probleem niet op. de foutmelding is wel wat uitgebreider geworden:

Error during initialization
could not open string package "won_error"

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:00
dan zit er een fout in je SoF
WON is het netwerk met de servers, op won kun je online gamen....
illegale versie??:)

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-01 15:55
Ik weet niet of je won ook apart geinstalld hebt, als dat zo is zou ik alleen sof overnieuw instaleren, bij mij liep hij namelijk ook vast alleen op won, sof zelf doet het nu prima

http://specs.tweak.to/6635

Verwijderd

Ik heb ook problemen met SoF.

Hij slaat vast na een aantal minuten. Ik heb zelfs de legale versie aangeschaft om het te verhelpen maar dit hielp niet.
Ik heb hem geinstalleerd op een Compaq PIII 450 EN SFF. Het probleem zit hem in de hardware denk ik. Het is zo'n small form factor pc'tje dat gebruikt maakt van notebook electronica. Is dit bekend bij iemand? Ik zal hem vanavond eens installeren op mijn notebook en mijn andere pc. Ik heb alle patches al gedraaid maar niks helpt. Is dit bekend bij iemand?

• boekenbon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-08-2023
Ik kreeg die "Error during initialization" melding ook. Het viel me op dat het spel bezig was de cdrom te benaderen en hierin niet slaagde waarna hij deze melding gaf. Heb toen via Astalavista een No-Cd patch gedowned en geinstalleerd. Sindsdien geen enkele rare meldingen meer.

nb. ik heb gewoon een legale SoF-cdrom, gekregen bij m'n Asus MX :) dan mag een No-Cd patch toch?

Verwijderd

Ik heb een tnt2, geen problemen, geen legale versie, en een No-CD patch, omdat ik de cd uitgeleend had, maar zonder patch werkte SoF goed.....het kan ook goed gaan...

Verwijderd

Topicstarter
Het is dan wel een gecopieerde versie (voor eigen gebruik. ik heb het orgineel ook) maar de CD-crack brengt geen uitkomst.

Ik denk dat SoF maar de trashcan ingaat :(

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
gewoon een no-cd patch gebruiken, doe ik ook met mijn cd die ik verkeerd gebrand heb

Verwijderd

Klopt op die kleine kastjes draait SoF niet.

Is klote maar helaas waar :(

Verwijderd

Topicstarter
KLEINE kastjes ??

wat moet dat nou weer betekenen ???

enne ik heb de no-cd patch maar helpt niet
:(:(:(:(

Verwijderd

het heb ook geen fuck te maken met de CEEDEE

het ligt aan de video drivers....instaleer die bijgesloten OpenGL drivers maar es....dan zal je zien dat het loopt (ok met openGL is het kut) maar als bewijs

ik heb namelijk ook een TNT model 64 en heb hetzelfde probleem....als ik de drivers download voor die kaart dan is er geen probleem aan het handje

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:41
zucht

kijkt iemand wel eens verder op internet voor patches enzo. zelfs op de officiele sof site zijn patches beschikbaar voor dit programma. ook een faq en support pages...

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Verwijderd

Denniz, weet je wat jij mmoet doen?
Jij moet ffe de quake 3 cd in je cdromdrive stoppen, en de OpenGL setup installeren.
Dit heeft bij een vriend vanmij geholpen, hij had het zelfde probleem, dat had hij ook met sin, en Quake 3 meen ok

Verwijderd

Denniz, weet je wat jij mmoet doen?
Jij moet ffe de quake 3 cd in je cdromdrive stoppen, en de OpenGL setup installeren.
Dit heeft bij een vriend vanmij geholpen, hij had het zelfde probleem, dat had hij ook met sin, en Quake 3 meen ik

Verwijderd

obscurus verander in je profile die signature van je even! Die sig is van mij!

Verwijderd

hoe doe ik dat dan michel?
Pagina: 1