Toon posts:

schijfruimte verdwenen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuwe harde schijf gekocht evn 60 gb en daar een paar partities opgezet. Nu wil ik deze partities herindelen met partition magic maar volgens dat programma heb ik slechts 32 gb schijfruimte in totaal.
Heeft iemand een oplossing?

Verwijderd

Is dat niet iets van een limiet van fat 32 ofzo? En anders moet je misschien eens kijken in je bios wat hij daar aangeeft, en ook of je onder partition magic een schijf van dat formaat ziet :)

Verwijderd

[topic=181618/1/25]

• Boboga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Boboga

Kiekeboe

Op mijn Hd zit een jumper: Limit drive capacity, ik weet nie of die er bij jou ook op zit?

• orca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08-2025

orca

Zwem goed, Broeder.....

dit reikt naar oude bios

of een progje om de grotere capaciteit aan het bios bekend te maken

of een bios update

afhankelijk van je systeem

en misschien zit er een jumper op die de max capaciteit weergeeft als 32 Gb voor gebruik in oudere sbo's

zoek hierop en je zult vinden

werk ze

Ask not what your computer can do for you ! Ask what you can do for your computer ! ! !

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Begin eerst het volgende stukje eens te lezen: http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/2#2

En let daarbij vooral ook op de opmerking over die jumper..
Als je een maxtor-schijf hebt, kijk dan even op de website van maxtor voor de jumper-instellingen.. Die zijn namelijk wel duidelijk, in tegenstelling tot de beschrijving op de drive zelf..

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik zal inderdaad de site van Maxtor bekijken want aan de aanwijzingen op de HD heb ik niets.
Bedankt!
Pagina: 1