Verwijderd

Topicstarter
Hoe kun je met een canon ixus V video bestanden opslaan op de PC. Hij ziet alleen maar de foto's geen video bestanden.

Heb win XP. En heb de nieuwste XP drivers geinstalleerd!

Verwijderd

Ik heb zelf een G2 dus dat moet wel ongeveer overeen komen... als ik videotjes maak, dan staan ze in .avi formaat op mijn CF kaart. Zodra ik die op me comp wil zetten, open ik deze computer, staat mijn camera als een soort drive aangemeld (moet je camera wel aan staan en ingeplugd natuurlijk)
Ik haal de foto's er dan zo met copy ervan af. Je hoeft dan alleen maar het .avi bestand op te zoeken en naar je HDD te kopieren. Probeer maar eens >:)

Verwijderd

Topicstarter
De ixus V maakt geen extra drive aan. Werkt net zo als een scanner. Met zo'n twain driver!

Verwijderd

Nou dat is die van mij dus ook :)
en die werkt ook standaard zo
maar goed, welk programma gebruik je om die video's binnen te halen?

Verwijderd

Topicstarter
Adobe Photoshop meestal en anders Arcsoft wat bij de camera geleverd word.

• RoelsRules
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:57
bij mij doet ie het gewoon prima, alleen zit bij mij standaard "canon zoombrowser ex" als "binnenhaal software". Hier zie ik gewoon foto's en de video... is gewoon onder xp...
ik weet niet hoe het anders moet dus :)

tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...

Verwijderd

Topicstarter
Heb de nieuwste drivers geinstalleerd en nu zit windows de camara als een soort scanner onder deze computer en kan ik zo de fims eraf halen.

Werkt als een soort harde schijf!!

Verwijderd

Op woensdag 15 mei 2002 11:58 schreef Gerke2002 het volgende:
Heb de nieuwste drivers geinstalleerd en nu zit windows de camara als een soort scanner onder deze computer en kan ik zo de fims eraf halen.

Werkt als een soort harde schijf!!
ZIE JE WEL >:)

Verwijderd

Topicstarter
Dacht dat het niet kon. Met de oude drivers kon het niet en op gathering stond ook niks dat het kon.

Vindt het wel cool dat het nu wel kan!!!! :9~
Pagina: 1