Ik heb net de koeler van mijn R8500 af gesloopt, maar er blijft toch nog een hele boel zooi achter van de thermal pad. Die zooi wil er alleen voor geen meter af, iemand die weet hoe ik dat het beste kan doen? Ik heb al geprobeerd om het er af te schrapen, maar dat werkte ook niet echt
Misschien dat losweken in nagelakremover werkt .. Is heftig spul waar je bijna alles mee weggesmeuld krijgt.
Just as Good
Ik gebruik altijd puur alcohol wordt ook aan bevollen voor arctic silver en dat is ook behoorlijk irri spul om te verwijderen
Hm, zal het eens gaan proberen 
Dan nog iets, het is toch alleen dat witte gedeelte van de core wat actieve koeling nodig heeft? ALs ik het zo zie aan de afdruk op de heatsink, en voel met mijn vingers, dan is dat net ff hoger...
Dan nog iets, het is toch alleen dat witte gedeelte van de core wat actieve koeling nodig heeft? ALs ik het zo zie aan de afdruk op de heatsink, en voel met mijn vingers, dan is dat net ff hoger...
Nagellak remover werkt 100 % zekerOp dinsdag 14 mei 2002 20:55 schreef ThunderBert het volgende:
Hm, zal het eens gaan proberen
Heb dat ook zo met me radeon 8500 gedaan, duurde ff voordat et er helemaal af was maar dat boeit weinig
Turn it off and on again.
Heb het er uiteindelijk maar een beetje afgeschuurd met een nagelvijl, dat ging wel goed 
Alleen overklokt die kaart nog steeds voor geen meter met een BLORB. Misschien heb ik een Vmod nodig.
Alleen overklokt die kaart nog steeds voor geen meter met een BLORB. Misschien heb ik een Vmod nodig.
Verwijderd
Lol, ik heb het er gewoon af gedremeld 
Die chips kunnen best wat hebben heb ik geleerd van mijn Voodoo5 als je er maar niet teveel afhaald :)AS lijm erop, nieuwe koeler erop en voila.
Die chips kunnen best wat hebben heb ik geleerd van mijn Voodoo5 als je er maar niet teveel afhaald :)AS lijm erop, nieuwe koeler erop en voila.
Voor 100% zekerheid neem je Aceton, maar als je thinner in huis hebt zou ik dat ook ff proberen.
every man is wise, until he speaks
Pagina: 1