Toon posts:

AGP kaart van 3.3V op een A7V333?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik een ASUS V3800 AGP kaartje op de A7V333 plaatsen??
Het is namelijk zo dat deze kaart niet op een P4 bord kan worden geplaatst omdat deze werkt op 3.3Volt i.p.v. 1.5Volt en is tevens ook maar AGP 2X.

Ik heb dit al gezocht op internet maar ik heb hier nog nix over gevonden?

• iznogood
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Probeer het gewoon uit zou ik zeggen ( op eigen risico ) denk dat die hele handel er toch wel tegen beveiligd is.

Just as Good

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er al 1tje zien gaan dat zag er niet fris uit dus dat doe ik liever niet...

Verwijderd

Op dinsdag 14 mei 2002 20:43 schreef iznogood het volgende:
Probeer het gewoon uit zou ik zeggen ( op eigen risico ) denk dat die hele handel er toch wel tegen beveiligd is.
Dat is natuurlijk het domste dat je kunt doen |:(

Je zou even in je BIOS em op AGP 2x kunnen zetten, en dan met een multimeter kijken of ie dan toevallig 3.3V geeft. KLeine kans, maar toch. Misshcien kan je sowieso het voltage wel instellen..

Verwijderd

Volgens mij was het alleen bij bepaalde P4 planken dat zo'n plank opfikte... Jouw kaart is als ik me niet vergis toch een TNT2 kaart? Als ik zo de specs. eens bekijk van mede tweakers zijn er toch recente socket A moederborden met een TNT2 kaart.

Verwijderd

Recent heeft mijn zoon een LX moederbord vervangen voor iemand door een ECS K7S5A moederbord met Diamond Viper 550 (TNT) er op. Loopt als een tiet. Nou ja.....

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:49

MBV

Ik weet het niet zeker, maar ik dacht dat ik gisteren op zo'n bordje een sticker over de agp poort had zien zitten: "use 1.5v AGP Cards only".

Verwijderd

De plank die je noemt is toch geen P4 plank?
Als er zo'n waarschuwingsstikker op zit zou ik dit maar opvolgen.
Edit:
Volgens mij haal je moederbordtypes door elkaar. En volgens mij heb je ook geen A7V333.... Misschien wil je er een aanschaffen? Gewoon de hardwareboer vragen als je dit bord gaat kopen.
Pagina: 1