Als je geheugen bijv. doorbrandt welke winkel doet daar niet moeilijk over en geeft je een nieuwe strook?
Verwijderd
als je hem gewoon doorbrandt zoder te oc-en geen enkele winkel , anders kun je ze aanklagen of zow... Ge-oced word anders natuurlijk.
Zie je daar dan verschil tussen??Op dinsdag 14 mei 2002 20:14 schreef Acronymos het volgende:
als je hem gewoon doorbrandt zoder te oc-en geen enkele winkel , anders kun je ze aanklagen of zow... Ge-oced word anders natuurlijk.
Uhm als je hem overklokt en daardoor doorbrand krijg je van de meeste winkels geen garantie. En je moet nooit kijken naar welke winkel. Want ook al heeft een winkel een goeie naam, de medewerkers kunnen klootzakken zijn. Dus zoek gwoon naar een shop met vriendelijke niet zeikerige verkopers. dan zit je altijd goed.Op dinsdag 14 mei 2002 20:13 schreef Soldier2000 het volgende:
Als je geheugen bijv. doorbrandt welke winkel doet daar niet moeilijk over en geeft je een nieuwe strook?
Ja hijs om mee te beginnen best wel zwart geworden !Op dinsdag 14 mei 2002 20:15 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Zie je daar dan verschil tussen??
dikzak
Volgens mij moet je toch nog steeds een aankoop bewijs hebben willen ze garantie geven.
Zal leuk zijn koop iets bij winkel A en winkel B geeft mij een nieuw reepje onder garantie voorwaarden.
Op die manier is winkel B in een maand failliet
Edit
Of is dit meer een vraag. zodat je weer waar je je geheugen kan halen. IPV dat je nu een probleem hebt en ergens garantie wilt claimen?
In dat gevak vergeet wat ik boven zei.
Als er geen zichtbare schade is door gebruikersfouten zou inprincipe garantie gehonoreerd moeten worden.
Zal leuk zijn koop iets bij winkel A en winkel B geeft mij een nieuw reepje onder garantie voorwaarden.
Edit
Of is dit meer een vraag. zodat je weer waar je je geheugen kan halen. IPV dat je nu een probleem hebt en ergens garantie wilt claimen?
In dat gevak vergeet wat ik boven zei.
Als er geen zichtbare schade is door gebruikersfouten zou inprincipe garantie gehonoreerd moeten worden.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ik vind het zowiezo moeilijk.
Meestal is het een fout van jezelf. Ik zou iig geen nieuwe geven.
Maar goed, garantie kun je altijd proberen te krijgen.
Welke winkel daar beter in is zou ik niet zo durfen zeggen.
Meestal is het een fout van jezelf. Ik zou iig geen nieuwe geven.
Maar goed, garantie kun je altijd proberen te krijgen.
Welke winkel daar beter in is zou ik niet zo durfen zeggen.
Ik bedoel zie je verschil tussen geoced doorgebrand geheugen en niet geoced doorgebrand geheugen.Op dinsdag 14 mei 2002 20:15 schreef Chello200 het volgende:
Ja hijs om mee te beginnen best wel zwart geworden !
Allicht garantiebewijs.Op dinsdag 14 mei 2002 20:16 schreef DarkSide het volgende:
Volgens mij moet je toch nog steeds een aankoop bewijs hebben willen ze garantie geven.
Ik neem aan dat ze eerst je RAM checken voordat ze je een nieuwe meegeven.Op dinsdag 14 mei 2002 20:17 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ik bedoel zie je verschil tussen geoced doorgebrand geheugen en niet geoced doorgebrand geheugen.
EN volgens mij ben je van plan om je RAM flink te gaan OC'en en als het mislukt ff snel weer omruilen.
dikzak
Nee, ik wou dat gewoon ff weten.Op dinsdag 14 mei 2002 20:41 schreef Chello200 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze eerst je RAM checken voordat ze je een nieuwe meegeven.
EN volgens mij ben je van plan om je RAM flink te gaan OC'en en als het mislukt ff snel weer omruilen.
Verwijderd
Ben zelf werkzaam bij Funprice, wat geheugen betreft doen we nooit moeilijk, ook niet als het is doorgefikt.
Je hebt als namelijk als winkel geen poot om op te staan als je zegt dat iemand het zaakje heeft lopen overclocken.
In de tijd dat je zo'n discussie aan het voeren bent met een klant had je zo weer 2 extra modules kunnen verkopen
Je hebt als namelijk als winkel geen poot om op te staan als je zegt dat iemand het zaakje heeft lopen overclocken.
In de tijd dat je zo'n discussie aan het voeren bent met een klant had je zo weer 2 extra modules kunnen verkopen
Gistron claimt levenslange garantie te geven op merkgehugen (behalve op infineon, da's maar 5-10 jaar ofzo). Heb het nog nooit getest alleen.
Verwijderd
Als je niet gaat OC-en, dan is er sowieso niks aan de hand, en kun je dus elke winkel doen. Als je wel gaat OC-en vind ik het heel erg laf en verkeerd om garantie te vragen. Jij hebt het dan gemold, mag jij ook dokken. Oftwel dit topic is redelijk loos.
Verwijderd
bij sommige merken geheugen heb je al 10 jaar garantie, zelfs met overclocken, bijvoorbeeld Kingston... Zelfs al doet de winkel dom, kan je nog opsturen naar de bedrijf zelf...
Pagina: 1