Toon posts:

kenwood 40 speed (7 lasers) FL. 149,- !?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
i'k heb een prijslijst (week 39) van rodo voor me liggen en daar staat een kenwood 40 speed (7 lasers) voor Fl. 149,- vetgedrukt als aanbieding geprint. Kan ik dit beter nemen dan een 52 speed creative/asus/aopen.
Bij pricewatch staat ie voor 299,-

O'ja, ging AOpen al naar 3 maanden stuk??? Die met dat straaljagergeluid of was dat Asus.

• Byteripper
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 18:10

Byteripper

The bytes make the rip.

ik zou m wel nemen, ja...

Byteripper.

Verwijderd

Topicstarter
Maar wat is er beter aan dat ding ??
Hij zal wel sneller zijn maar stiller ???
Moet ik morgen naar de winkel vliegen om hem te kopen of is het een waardelose aanbieding ????
Hellup !!!!!

Verwijderd

Hij is sneller en stiller , maar heeft een belangrijk probleem . Hij leest niet of erg slecht CD-r's en CD-rw's .

Verwijderd

Das wel heel vervelend :)

(ik heb bijna niet anders :) )

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:42
Ik heb zelf ook een kenwood 40x....Philips cdr's leest hij heel goed...evenals futsji-film.....goedkope cd'r slikt ie niet ( mmore, that's write)..Omdat deze een slechtere reflecterende laag hebben...verder is hij verdomde snel...en heel stil

https://wren.co/join/Devian

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik zou ff kijken bij Kenwood.com of dat ding wel echt bestaat en/of wel 7 lasers heeft, strax wordt je nog geript! :(

ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 30 september 2000 11:42 schreef ReseT het volgende:
Ik zou ff kijken bij Kenwood.com of dat ding wel echt bestaat en/of wel 7 lasers heeft, strax wordt je nog geript! :([/quote]Ja, hij bestaat wel echt. Ik weet niet of hij zeven lasers heeft (ik denk zelf maar eentje, die gesplitst wordt in zeven stralen), maar hij is wel erg snel.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een huis vol van goedkope cdr.
Hema etc. Denk toch maar niet dat ik hem neem.
Dus maar een asus, phillips of sony speler ??

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-08 14:14
1 Lazer 7 stralen

Verwijderd

ik zou m niet kopen hijs nel maar de CDR probs zijn groot en deze drives zijn nogal fragiel, ik ken mensen die al aan hun 8e vervanging bezig zijn! Dus gewoon een aopen drive kopen ga voor de 40x versie de hogere geven wat problemen. of anders een teac drive hoor ik ook veel goede dingen over

Verwijderd

ik heb de kenwood 72X en die leest alles

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:33
kenwood 40X: mooi in theorie, maar slecht in praktijk: slechte DAE, korte levensduur, slecht lezen van CDR's

kenwood 72X: oudere 72X's hebben zelfde problemen als hierboven, en nieuwere (vanaf 4 maanden terug ofzo) hebben dat allemaal niet. (hebben ook andere firmware) Enige nadeel bij de 72X is de prijs... :(

Greetz,
Overspeed

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

• Devian
heb ook een kenwood 40x zeer tevreden...zeer snel zeer stil.. DAE = minimaal 24x....en is soms wel 38 x!!!

Verwijderd

Kenwood True X rulez,
heb zelf de 52X; extreem stil en errug snel.

gewoon goeie CDr's kopen en is niks aan de hand.

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:33
He skinhead, wanneer had je die gekocht? Misschien dat er nu betere versies circuleren....

En die Kenwood 52X, die is er toch alleen in SCSI uitvoering, en die 52X is nog duurder dan de 72X IDE... Maar de 52X is wel goed heb ik gehoord, net zoals de nieuwere 72X's

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

• Devian
Ik had de alle eerste versie.....de versie's erna zijn denk ik dae gelockt op 12x....maar dat kan ik niet bevestigen

Pagina: 1