Toon posts:

CPU meter

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het wil nog wel eens voorkomen dat mijn CPU meter op 100 % blijft hangen (ook het drukken op "refresh now" helpt niet).
Kan het zijn dat het komt door dat ik veel tegelijk download met KazaA waardoor mijn geheugen "vol loopt"?
Als gevolg hiervan krijg ik een "geheugendump" waardoor mijn PC een restart geeft.
Moederbord MSI k7 266 pro 2 en AMD 1500+ met 256 MD DDR geheugen en een ASUS V7100 videokaart. Alles draait onder Windows XP.

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 09:59

talin

ES-MA

cpu meter = toch het aantal % werkend proccesor .

( zet er een }:O op staat ie niet voor nix altijd op 100% )

anders sluit eens een hele zooi werkende progjes af kijken of ie dan zakt .

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Wat voor achtergrondprogrammaatjes heb je allemaal draaien? Uit ervaring weet ik dat vooral toetsenbordmanagers en muismanagers (iTouch, TouchMan, Mouseware, etc) weleens de CPU tot 100% willen pushen :)

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

je geeft zelf al aan dat je kazaa gebruikt..

zet kazaa eens uit. zie je dan meteen de processor naar de 0-2 procent gaan zodra het afgesloten is?

vroeger wilde kazaa nog weleens 100% cpu tijd gebruiken (net als een }:O behalve een hete cpu is er niets aan de hand omdat kazaa meteen cpu tijd inleverd als je iets anders wil doen

maar ik weet niet zeker of kazaa dat nog steeds doet hoor

[edit]:
niet goed gelezen hij blijft helemaal hangen.. wanneer blijft ie eigenlijk hangen? bij wat voor commando's.. en is het alleen als kazaa aan staat?

Verwijderd

dit heb ik ook met kazzaa mijn cpu load staat ook op 100%
maar hij blijft gewoon op zij idle temp.
vilgens mijn stuurt kazzaa dit meet gegeven in de war.

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Als KaZaA functioneerd als supernode kan ie soms wel es 100% gaan zuipen...

Forget your fears...
...and want to know more...

Verwijderd

Wanneer gaat Kazaa gebruik maken van het distributed computer gebeuren wat erin zit? Als hij daar nu namelijk ook al gebruik van maakt dan is het wel logisch dat het gebeurt
Pagina: 1