Ik wil de s3 virge dx/gx onder win2k installeren, maar kan geen driver vinden die hem ondersteunt. Wat moet ik doen, of waar moet ik zoeken.
s3 virge wordt door windows 2000 standaard ondersteund,
kheb zelf ook zon kaartje, (windows 2000 advanced server) ook een s3 virge GX...
kheb zelf ook zon kaartje, (windows 2000 advanced server) ook een s3 virge GX...
A wise man's life is based around fuck you
waarom krijg ik bij mij dan de melding ----
This device cannot start. (Code 10)
Click Troubleshooter to start the troubleshooter for this device.
wat zit er fout!!!
wat zit er fout!!!
is dit je 2e videokaart in dit systeem? want dan werkt het niet zondermeer. moet je eerst in je bios pci als primary video installen, vervolgens in win2k je agp als hoofdscherm
Ja het is voor dual monitoring, hij werkte perfect onder windows 98. Moet je iets instelling in win2k?
zekers een 2e videokaartje in je systeem...Op dinsdag 14 mei 2002 19:45 schreef LpH het volgende:
waarom krijg ik bij mij dan de melding ----
wat zit er fout!!!
klopt dan werkt het namelijk niet!, je moet in de bios die s3 kaart als primary instellen, en je AGP als secondary..
Dus mijn S3 kaart in de bios instellen als primair en mijn tnt2 in win3k instellen als hoofdscherm. Dat laatste hoe doe ik dat?
win3k?Op dinsdag 14 mei 2002 19:48 schreef LpH het volgende:
Dus mijn S3 kaart in de bios instellen als primair en mijn tnt2 in win3k instellen als hoofdscherm. Dat laatste hoe doe ik dat?
de tijd vliegt!
maar dat doe je gewoon bij beeldschermeigenschappen, instellingen; en dan de monitor aanklikken en aanvinken dat-ie gebruikt moet worden als pri monitor
hoeft niet als je die s3 maar als primair zet, dan is die andere automatisch secundair...Op dinsdag 14 mei 2002 19:48 schreef LpH het volgende:
win2k pakt die AGP kaart automatisch als hoofdscherm,
meot nix uitmaken, het enige verschil is dat dat je boot proces op je secundaire monitor verschijnt maar zodra windows gestart is komt het op je primare...Op dinsdag 14 mei 2002 19:47 schreef Byte_Me het volgende:
is dit je 2e videokaart in dit systeem? want dan werkt het niet zondermeer. moet je eerst in je bios pci als primary video installen, vervolgens in win2k je agp als hoofdscherm
Maakt heel veel uit. Er zijn geen drivers voor die kaart om hem als secudaire te gebruiken. Hij MOET primair worden ingesteld in de bios. Vraag me niet waarom, maar het is toch echt zo. Heb zelf ook zo'n dual monitor opstelling.Op woensdag 15 mei 2002 18:06 schreef Mister_X het volgende:
[..]
meot nix uitmaken, het enige verschil is dat dat je boot proces op je secundaire monitor verschijnt maar zodra windows gestart is komt het op je primare...
Ik heb ook een Virge DX/GX in mijn systeem gehangen, als ik mijn BIOS de PCI als primary zet, dan hangt Windows 2000 hier bij het opstarten. Onder 98 werkt de dual zonder problemen. Suggesties?
He who controls the Spice, controls the Universe.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()