[MP3] Kleine case om je VIA Eden in te doen?

Pagina: 1
Acties:

• Perphide
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-04-2024
Afbeeldingslocatie: http://www.cdduplicator.nl/images/1-1-new.jpg

hij is 33,5x18x16,5 cm (lxbxh) dus die 17x17 VIA Eden kan op de bodem liggen je kan er bovenin een DVD speler doen en de voeding in het midden? (of er zit al een voeding in zo ja dan is die 80 Watt)

Zoiets moet toch kunnen?

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
met een plek voor de voeding zal toch al wel rekening gehouden zijn, niet?

maar 't lijkt me wel te kunnen ja... als je 'n platje hebt van dat ding zonder kap kan je 't voor de zekerheid nog ff checken

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-08 09:35
Hmmz, leuk kastje!

[edit: lezen |:(]
Bij nader inzien: ik neem aan dat ze er wel rekening mee gehouden hebben, maar is er achter je bay's niet genoeg ruimte over dan? Daar zou ik een voeding verwachten. 1 bay is wel erg krap voor een standaartvoeding denk ik :)
[/edit]

Stuur anders gewoon ff meeltje naar de lui die'm verkopen :Y)

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

Verwijderd

past niet volgens mij, je moet de kap eraf halen en dan monteren met een fan erachter :9~

• Perphide
Het ding is niet los te koop geloof ik, ik ben overal op zoek geweest en ik heb deze ookal gevonden en nog een stuk of 2/3 nog mooiere maar allemaal hetzelfde 2bays en stukje eronder waar al een voeding inzit of nieuw in kan... maar nu moet ik hem nog zien te vinden voor de verkoop want nergens verkopen ze hem los heeft iemand enig idee? kan iemand helpen zoeken?

Afbeeldingslocatie: http://www.electronic-devices.com/images/copy_all_mix_142.gif

En deze die je hierboven ziet heeft geen ruimte voor voeding.... of het moet wel heeeeeel klein zijn :)

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

* Hermanvh zou het ook wel willen weten :) Die ProCase kast van de inkoopactie vind ik nou niet 'je-van-het' :( Moet je ook weer slimline dvd/cd bij hebben, dus dan wordt ie alsnog duur :(

Dit lijkt mij een externe SCSI-case voor branders e.d. Hier kan naar mijn weten geen mobo's in geplaatst worden :(

webOS all the way!

• Perphide
Op dinsdag 14 mei 2002 22:32 schreef Hermanvh het volgende:
Dit lijkt mij een externe SCSI-case voor branders e.d. Hier kan naar mijn weten geen mobo's in geplaatst worden :(
Klopt maar die onderste bay gebruik ik toch niet dus daar kan de mobo wel worden ingeschroefd ofzo iets dergelijks... met stangetje vast zetten ofzo....

• Perphide
Niemand nog ideen over hoe het mobotje vast te zetten? achter of zelfs nog onder de 1ste bay?

• Bart_Banaan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Hier past alleen een 5,25" MoBo'tje in, die is net zo breed als een CD-R. Een Via Eden MoBo is 3 cm te breed/lang.

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

Pagina: 1