[LOGO] Help me een barsten logo maken

Pagina: 1
Acties:

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-05 14:08
Hoi, ik heb een probleempje en heb jullie hulp nodig.

Wat wil ik doen, ik wil een Lian Li PC 70 kast gaan kopen:
Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~r.vandelaar/test.gif

Nu wil ik deze kast zeer mooi gaan modden, en ik zat te denken om.. stel je eens voor je hebt een ruit van 1 vierkante meter, en je gooit er een steen doorheen, nu heb je het soort logo wat ik wil. Om je een idee te geven:
Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~r.vandelaar/voorbeeld.JPG

Is natuurlijk niet helemaal mooi, maar het is de bedoeling om ook barsten/scheuren te maken in de randjes, en scherpe hoeken, net als bij die glasplaat.

Mij ligt het maar niet om echt een stoer logotje te maken.
Kunnen jullie mij helpen?

Misschien is het ook wel mooi om er de bovenkant ook bij te betrekken. BV. er loopt een scheur die helemaal doorloopt tot halverwege de bovenkant.
* FireStarter weet niet zogoed of het hier thuis hoort.

w00t

Verwijderd

Gooi een baksteen door de ruit, pak je digicam en post het op GoT. Soepen wij er wel een leuk logootje van. :P

• FireStarter
Op dinsdag 14 mei 2002 19:38 schreef rubenski het volgende:
Gooi een baksteen door de ruit, pak je digicam en post het op GoT. Soepen wij er wel een leuk logootje van. :P

heb ik naar gezocht....maar niets sprak me aan.

w00t

• j0rDy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-08 21:02
Op dinsdag 14 mei 2002 19:43 schreef Robbie007 het volgende:

[..]

heb ik naar gezocht....maar niets sprak me aan.
Naar een baksteen?

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-03 11:51
Op dinsdag 14 mei 2002 21:22 schreef 0uTsIdEr84 het volgende:

[..]

Naar een baksteen?
ROFL :)

Maare, zoiets kun je toch wel in elkaar soepen? Zijn vast wel tutorials voor te vinden ofzo.

Misschien een topic in /13 openen ofzo.

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-08 16:08
ik help je wel

1.
je gaat naar de dichst bij zijnde straat met als voor keur kindkopjes

2.
je pakt een schep en steek die tussen de stenen duw de schep naar beneden en je zult merken dat de stenen omhoog komen

3.
je pakt een steen van de straat die jij zo juist met de schep hebt los gevroet

4.
je neemt een ruit het bij voor keur normaal glas want tralie glas en kogel vrij glas geeft minder effect en je gooid de steen zie hier een een perfect gat

een mooie tutorial al zeg ik eht zelf >:)

Verwijderd

Op dinsdag 14 mei 2002 21:29 schreef martijnf het volgende:
ik help je wel

1.
je gaat naar de dichst bij zijnde straat met als voor keur kindkopjes

2.
je pakt een schep en steek die tussen de stenen duw de schep naar beneden en je zult merken dat de stenen omhoog komen

3.
je pakt een steen van de straat die jij zo juist met de schep hebt los gevroet

4.
je neemt een ruit het bij voor keur normaal glas want tralie glas en kogel vrij glas geeft minder effect en je gooid de steen zie hier een een perfect gat

een mooie tutorial al zeg ik eht zelf >:)
Ach ja, maar dan heb je weer buren die klagen over het lawaai heh. Kun je beter niet hebben.

Ik ben ook nog steeds opzoek naar een logo voor op mijn casemod, ik vind de rechterzijkant er nu nog een beetje erg kaal uitzien.
Ik zit te twijfelen wat ik op de zijkant ga maken, ik heb op school de gelegenheid om gebruik te maken van een snijplotter. Eerder heb ik het Tweakers.net logo op mijn kast gehad maar nu wil ik mischien wel het Half-life logo erop hebben met mijn nick name ofzo.

Verwijderd

Maybe hier iets aan :?

Afbeeldingslocatie: http://www.haagschecourant.nl/gfx/gfx_nieuw/kranten/HC/artikelvisuals/1022427-73366.jpg

Verwijderd

Maar je moet wel oppassen dat je ruit niet breekt als je er een baksteen doorheen mietert. Je kan het beter met kleine kiezeltjes doen. Dat heb je wel allemaal sterretjes. Dat staat ook wel mooi.

• FireStarter
Nou ik vraag of jullie iets moois kunnen tekenen, misschien lukt het jullie wel.
Op dinsdag 14 mei 2002 21:25 schreef SEFje het volgende:

[..]

ROFL :)

Maare, zoiets kun je toch wel in elkaar soepen? Zijn vast wel tutorials voor te vinden ofzo.

Misschien een topic in /13 openen ofzo.
Is HK ofniet?

w00t

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-08 16:29
Op dinsdag 14 mei 2002 21:54 schreef Robbie007 het volgende:
Nou ik vraag of jullie iets moois kunnen tekenen, misschien lukt het jullie wel.
[..]

Is HK ofniet?
:o ohoh, nou laat ze dat maar niet horen (is dus niet HK ;) )

PSN: DutchTrickle PVoutput

• FireStarter
Op dinsdag 14 mei 2002 21:56 schreef Maverick het volgende:

[..]

:o ohoh, nou laat ze dat maar niet horen (is dus niet HK ;) )
Oh, stom :P .... http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/13

whehe, kan gebeuren, maargoed ik zal vragen dit topic dan te verhuizen.

w00t

Verwijderd

Op dinsdag 14 mei 2002 21:34 schreef Freezy het volgende:Ach ja, maar dan heb je weer buren die klagen over het lawaai heh. Kun je beter niet hebben.
Men neme bij voorkeur niet het raam van de buren of van zichzelf. Liefst enkele straten verderop --> geen klagende buren.

Heb bij Google-images zitten zoeken, maar geen resultaat. ;(

• FireStarter
Kick, nou ik had een topic gemaakt in W&G alleen wat ik vraag is verkeerd en mag daar niet? Waar kan ik dit dan het beste posten... Hier dus :) .

w00t

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-07 19:03

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

heb ooit is in een gare bui een hand grind naar een pinautomaat gegooid, >:) kwam een hele mooie ster in dat ruitje, had helaas geen digicam bij me om fotowtje te maken. :(

kan btw wel es een foto maken als ze bij onze winkel de ruiten weer is ingemieterd hebben... :+
Pagina: 1