Ik heb hier een draytek vigor 2200 usb router. Ik heb hier al enige tijd probleemloos op kunnen internetten via alle 4 pc's hier in het huis. Nu heb ik op 1 pc geen internet meer. Ik kan wel pingen naar de router en alle andere pc's. De pc krijgt zelfs een ipadres toegewezen van de router via DHCP. Ook heeft de computer een netwerkverbinding met de andere 3 systemen. De kabel lijkt me dus ook goed (heb deze toch vervangen om te kijken of dat toch wat zou doen maar vergeefs).
ik heb geprobeerd de pc via statisch en dynamische instellingen verbinding te laten maken beide maakten geen verbetering, wel pingen en netwerk maar geen internet. Ik heb ook al ie 6 opnieuw geinstalleerd, hielp niets. Het besturingssysteem op het betreffende station is XP.
Ik heb alle instellingen nu al 10 maal doorlopen maar kan niets vinden (ook geen typfouten ofzo). Ik heb de helpdesk van Draytek al gebeld maar die komen met een of andere instructie waar ik niets aan had. De helpdesk heeft dus ook niets uit gehaald.
Heeft iemand enig idee wat ik kan doen?
ik heb geprobeerd de pc via statisch en dynamische instellingen verbinding te laten maken beide maakten geen verbetering, wel pingen en netwerk maar geen internet. Ik heb ook al ie 6 opnieuw geinstalleerd, hielp niets. Het besturingssysteem op het betreffende station is XP.
Ik heb alle instellingen nu al 10 maal doorlopen maar kan niets vinden (ook geen typfouten ofzo). Ik heb de helpdesk van Draytek al gebeld maar die komen met een of andere instructie waar ik niets aan had. De helpdesk heeft dus ook niets uit gehaald.
Heeft iemand enig idee wat ik kan doen?