Toon posts:

UT server (niemand kan mijn server zien)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ut server v436 geinstalleerd op me pc en als ik alles goed heb ingesteld dus master server adres, router geconfigureerd enzo. en nu als ik ut wil spelen op me server en ik wil graag dat me vrienden ook op me server komen maar wat blijkt dus, me vrienden kunnen me niet vinden bij Find lan games, bij Deathmatch, en terwijl ik me zelf wel zie bij Lan Servers. Weet er iemand wat ik nog moet doen om goed in te stellen zodat me vrienden mijn server kunnen zien bij deatmatch.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Waarom geef je niet gewoon het IP van jezelf aan hun, scheelt hun weer ellendig zoekwerk. :)

🌞🍃

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:09
heb jij je internet gedeeld?

Verwijderd

Topicstarter
Nou omdat ik een eigen server wil hebben en ik heb me internet verdeeld, en ik heb het wel geconfigureerd dat de port van ut naar mijn pc gaat.

• Schuey
verwijder je tcp/ip protocol van internet-delen en het moet draaien als een zonnetje, tenminste bij mij :7

Verwijderd

Topicstarter
d8 het niet :Z

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 17:21
je laat je vrienden zoeken op "find lan games" maar als zij over internet zitten, is het toch geen lan? :) alleen jij moet via lan connecten

• Schuey
Op dinsdag 14 mei 2002 19:34 schreef player1 het volgende:
d8 het niet :Z
sorry hoor, 'k dacht als het bij mij werkt misschien bij jou ook maarja dan doe ik ook geen moeite meer. |:(

Verwijderd

Topicstarter
je laat je vrienden zoeken op "find lan games" maar als zij over internet zitten, is het toch geen lan? alleen jij moet via lan connecten

Hoe kan ik wel ervoor zorgen dat ze me wel zien??

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-11 21:51

Gallus

Cheesy

Geef je vrienden gewoon via icq of telefoon je ip adres. Als dat werkt dat ben je toch tevreden?

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op dinsdag 14 mei 2002 19:54 schreef player1 het volgende:
Hoe kan ik wel ervoor zorgen dat ze me wel zien??
Find internet games misschien?

Verwijderd

Advertise server aanzetten.
Pagina: 1