Toon posts:

Virus invasie?? W32.Klez.H@mm

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
aangezien mijn systeem rare kuren vertoonde heb ik norton anti virus eens geinstalleerd. er bleken meet dan 1200 files geinfecteerd te zijn met het W32.Klez.H@mm virus

na een HD format ben ik er (volgens mij) vanaf maar de laatste tijd krijg ik constant mailtjes van verschillende mensen (waarvan ik nog nooit heb gehoord) waar het virus in zit, ik heb de laatste paar dagen zeker 5 mailtjes met het virus ontvangen

zijn er meer mensen die ervaringen hebben met dit virus? het valt me namelijk op dat ik nergens in het nieuws heb gehoord van dit virus. terwijl er met het melissa en iloveyou virus wel anders was

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
[topic=487067/1/200] :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 14 mei 2002 19:21 schreef veldmuis het volgende:
[topic=487067/1/200] :)
ow hehe thnx

zag hem niet staan in de search

Verwijderd

Ik heb laatst twee mailtjes van dezelfde persoon gekregen met dit virus erin: W32/SirCam.gen@MM maar van hotmail mag ik hem niet downloaden ;) anders had ik zeker wel zo'n bestandje op m'n HD gehad met twee uitgangen: .doc.lnk en .doc.com . Dat iemand niet ziet dat het twee uitgangen heeft :?

Maar de point is dus dat ik een ander virus heb gekregen maar beide eindigen met op @MM dus zouden de virii ongeveer het zelfde kunnen zijn. Toch?? (ben zelf niet echt een virus expert)

Verwijderd

Topicstarter
komt het nou altijd via outlook binnen? ik gebruikte vroeger altijd Pmmail maar daar zaten wat bugs in dus ben ik toch maar overgestapt naar outlook, en dit is de eerste keer sinds het dos tijdperk dat bestanden gesloopt zijn door een virus

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-08 15:32

Wildfire

Joy to the world!

Het Klez-virus pikt een naam uit het OE-adresboek en stuurt zichzelf onder die naam door... vandaar dat het binnenkomt via adressen die je niet kent.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Zie andere topic. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.